اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اقساط وام مسکن باید با درآمد خانوارها متناسب شود/ وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن در بسیاری از شهرها جوابگو نیست

اقساط وام مسکن باید با درآمد خانوارها متناسب شود/ وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن در بسیاری از شهرها جوابگو نیست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: می توان اقساط وام مسکن را بر اساس نرخ تورم بصورت پلکانی افزایش داد تا زمینه استفاده از وام مسکن تسهیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین شیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود درخصوص تسهیل شرایط وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن گفت: یکی از وظایف دولت تسهیل شرایط خانه دار کردن مردم است و در این راستا باید مسکن ساخته و ارائه شود یا تسهیلات بانکی ساخت و خرید مسکن به متقاضیان پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن در بسیاری از شهرها جوابگو نیست

, وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن در بسیاری از شهرها جوابگو نیست,

نماینده مردم هشترود درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت درحال حاضر ارائه وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن در بسیاری از شهرها جوابگو نیست؛به دلیل این که قیمت خانه بالا بوده و تناسبی با درآمد بسیاری از خانوارها ندارد.

,

شیری علی آبادی گفت: حذف برخی از شروط وام مسکن مانند شرط تاهل و یا عمر بنای مسکن اقدام خوبی در راستای تسهیل ارائه وام مسکن است،اما باید پذیرفت با این اقدامات رونق به بازار مسکن برنمی گردد به دلیل اینکه در حال حاضر سود و میزان اقساط وام مسکن تناسبی با درآمد اکثریت خانوارها ندارد.

,

اقساط وام مسکن باید با درآمد خانوارها متناسب شود

, اقساط وام مسکن باید با درآمد خانوارها متناسب شود,

وی با تاکید براین نکته که باید میزان اقساط و سود تسهیلات وام مسکن کاهش یابد،افزود: می توان اقساط وام مسکن را بر اساس نرخ تورم بصورت پلکانی افزایش داد تا زمینه استفاده از وام مسکن تسهیل شود.

,

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت جوان کشور بالا است،بنابراین از اولویت های اقتصادی و اجتماعی کشور تامین مسکن است به دلیل اینکه با خانه دارکردن مردم شرایط ازدواج جوانان کشور تسهیل می شود.

,

شیری علی آبادی تصریح کرد: یکی از برنامه های دولت در زمینه تامین مسکن علاوه بر تسهیل در ارائه وام مسکن، باید تولید مسکن بصورت اجاره به شرط تملیک باشد.

,

وی گفت: با کاهش سود و میزان اقساط وام مسکن و متناسب شدن اقساط تسهیلات با درآمد خانوارها می توان شرایط رونق بازار مسکن را فراهم کرد.

,

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، یادآورشد: باید شرایطی فراهم شود که وام تسهیلات ساخت مسکن نیز بیشتر ارائه شود تا عرضه مسکن به سطح قابل قبولی برسد.

,

 

,

پایات پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه