اخبار داغ

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی در پی حضور فتنه گران در دانشگاه :

دانشجویان اجازه حضور خائنین ملت را نخواهند داد/در صورت حضور فتنه گران در دانشگاه، از دانشجویان انقلابی سیلی خواهند خورد

دانشجویان اجازه حضور خائنین ملت را نخواهند داد/در صورت حضور فتنه گران در دانشگاه، از دانشجویان انقلابی سیلی خواهند خورد
دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های تبریز ، شهید مدنی آذربایجان ، بناب و مراغه در اعتراض به روند حضور حامیان فتنه و لیبرال ها در دانشگاه های آذربایجان شرقی ، بیانیه ای صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، با انتشار خبر حضور محکوم فتنه و لیبرال ها در دانشگاه های تبریز و شهید مدنی ، 4 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان در اعتراض به این روند بیانیه ای صادر کردن که متن آن به شرح ذیل می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بسم الله القاصم الجبارین

,

وَ قاتِلُوهُمْ حَتّى لا تَکُونَ فِتْنَةٌ [بقره / 193 و انفال / 39]؛ و با آنان کارزار کنید تا دیگر فتنه ‌ای نباشد.

,

سال 88 کسانی که شمشیر علیه جمهوری اسلامی ایران بستند تا به زعم خود بتوانند ضربه ای به این نظام مقدس وارد کنند، با پاسخ کوبنده مردم انقلابی مواجه شده و فهمیدند که هر بی سر و پایی نمی تواند با چشم بد به انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده است ، نگاه کند.

,

فتنه گران 88 چنان سیلی ای از مردم خوردند که صدای آن گوش شیاطین حامیشان را-که مصداق بارزش آمریکای ملعون واسرائیل خبیث است- کر کرد.

,

رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) در این باره می فرمایند: ((ایراد کار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه‌های بی‌بصیرتی لغزیدند و سرنگون شدند، این است که نگاه نکردند و چشم خودشان را بر یک حقایق واضح بستند. انسان باید نگاه کند؛ وقتی که نگاه کرد، آنگاه خواهد دید. ما خیلی اوقات اصلاً حاضر نیستیم یک چیزهائی را نگاه کنیم. انسان می‌بیند منحرفینی را که اصلاً حاضر نیستند نگاه کنند)). آری !!! کسانی که چشم خود را بر روی حقایق بستند و خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن قرار گرفته و به خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جسارت نمودند، مستحق عذابی الیم خواهند بود.

,

چندی است که دوباره زمزمه حضور حامیان فتنه و عاشقان سینه چاک آمریکا و اسرائیل در دانشگاه های آذربایجان شرقی به گوش می رسد و جاب تعجب دارد که منتسبین به آنها در دو سال اخیر قصد دارند که دانشگاه را جولانگاه جلبک های سبز فتنه گران قرار داده و با توجه به نزدیکی ایام انتخابات برخی ها نیز به موجودیت آنها دامن می زنند.

,

همگان باید بدانند که دانشگاه ایران اسلامی به هیچ وجه جایی برای فتنه گران ، حامیانشان و عاشقان سینه چاک آمریکای ملعون نداشته و نخواهد داشت و این بار دانشجویان انقلابی به صراحت اعلام می کنند که در صورت حضور حامیان فتنه و آمریکا گراهای خبیث در دانشگاه ،  این افراد معلوم حال بار دیگر از دانشجویان انقلابی سیلی سختی خواهند خورد. چرا که دانشجویان اجازه نخواهند داد که این افراد خائن به ملت ، بار دیگر دل های مردم مومن و انقلابی را خدشه دار نمایند.

,

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های آذربایجانشرقی به عنوان تشکلی ولایی و انقلابی اعلام می دارد که این بار پر قدرت تر و محکم تر در برابر حضور فتنه گران و عاشقان غرب ، ایستاده و هرگونه تفکر فتنه گرانه را در نطفه خفه خواهند کرد.

,

السلام علی من اتبع الهدی- مهرماه 94

,

 

,

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

,

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

,

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه

,

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه