اخبار داغ

یوتیوب، صفحات تلویزیونی حماس را بست

یوتیوب، صفحات تلویزیونی حماس را بست
مدیریت پایگاه اینترنتی «یوتیوب» شبکه تلویزیونی حماس را بعد از اعمال فشارهای رژیم صهیونیستی و تصویب قانون مجازات چهار سال زندان برای افرادی که سنگ پرتاب می کنند، بست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام، مدیریت پایگاه اینترنتی «یوتیوب» شبکه تلویزیونی حماس را بعد از اعمال فشارهای رژیم صهیونیستی و تصویب قانون مجازات چهار سال زندان برای افرادی که سنگ پرتاب می کنند، بست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش روزنامه القدس العربی، در حالی که  فلسطینی ها این روزها  از شبکه های ارتباط اجتماعی برای منعکس کردن انتفاضه مردمی در سرزمینهای فلسطینی که از دوهفته پیش شروع شده است ، به خوبی استفاده می کنند؛ مدیریت پایگاه یوتیوب با توجه به اعمال فشارهای شدید مسئولان اشغالگر تلویزیون رسمی وابسته به جنبش حماس را در کرانه اشغالی غربی بست. این شبکه تولیدات هنری صوتی و تصویری خود را روی پایگاه یوتیوب منتشر می کرد.

,

بستن شبکه حماس در حالی صورت می گیرد که مقامات صهیونیستی عزم خود را برای اتخاذ تدابیر و اقدامات گوناگون جهت  رصد کردن صفحات تبلیغاتی وابسته به جنبش حماس روی شبکه های اجتماعی و پیگرد منابع آنها تشدید کرده اند. رسانه های وابسته به حماس تحرک تبلیغاتی و حمایت گسترده ای را از انتفاضه قدس آغاز کرده اند.

,

پایگاه یوتیوب چند روز پیش کلیپ مربوط به محافظان زن در مسجد الاقصی را که یکی از پربیننده ترین تولیدات رسانه ای در یوتیوب بود ، حذف کرد. بستن شبکه تلویزیونی و حذف تولیدات حماس در یوتیوب پس از آن صورت گرفت که کلیپ دیگری با نام «ما سربازان خدا» با زبان عبری در این پایگاه اینترنتی منتشر شد که بر تداوم مقاومت تاکید داشت  و خطاب آن  متوجه مردم اسرائیل بود و بازتاب بسیار گسترده ای در افکار عمومی اسرائیل داشت.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه