اخبار داغ

پایگاه خبری زنگ خبر، خبرنگار افتخاری می پذیرد

پایگاه خبری زنگ خبر، خبرنگار افتخاری می پذیرد
پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر، جهت تکمیل کادر خبری خود و پوشش هرچه بیشتر و مناسب تر اخبار در حوزه شهرستان بن اقدام به جذب تعداد محدودی خبرنگار افتخاری می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر، با رویکرد اطلاع رسانی شفاف و دقیق به منظور تکمیل کادر خبرنگاری خود از بین خبرنگاران محترم در تمامی نقاط شهرستان خبرنگار افتخاری می پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر,

زنگ خبر 15ماه در سطح شهرستان فعالیت نموده  و توانسته اخبار این شهرستان را به مخاطبان خود انتقال دهد و نظر قابل توجهی از شهروندان این شهرستان و سایر نقاط  استان را جلب کند.

این پایگاه خبری با داشتن یک خبرنگار ، اخبار شهرستان را پوشش می دهد در عین حال می توان با داشتن خبرنگاران بیشتر اخبار این شهرستان را جامع تر پوشش داد  به همین دلیل از مخاطبین این سایت تقاضا می شود ما را در بروز رسانی این پایگاه یاری فرمایند و با اخباری که در اختیار این مجموعه قرار می دهند در امر اطلاع رسانی و همچنین در زمینه پیشرفت خبری این شهرستان فعالیت داشته باشند.

ضمنا هر فردی که اخبار این شهرستان را تهیه کرده باشد ، پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر با ذکر منبع ( نام آن فرد ) از وی استقبال کرده و در سایت قرار خواهد داد .

این پایگاه خبری منتظر همکاری شما مخاطبین عزیز در کلیه زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، دینی ، اقتصادی و غیره در سطح شهرستان، استان و کشوری خواهد بود

علاقه مندانی که مایل به همکاری با پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر هستند با ثبت نام و ارسال رزومه فعالیت خود نسبت به همکاری با زنگ خبر اقدام فرمایند

گفتنی است؛ در قسمت توضیحات فرم ثبت نام بخش های مورد نظر به منظور همکاری ، استان و شهر محل همکاری و در صورت داشتن رزومه فعالیت،آن را قید فرمایند.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند اطلاعات خود را در  فرم خبرنگاری افتخاری این پایگاه پرکنند.

زنگ خبر عمومی بوده و مخاطبین می توانند اخبار راجع به شهرستان را به ایمیل [email protected]  به سایت بن ارسال نمایند و در بروز رسانی این سایت همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فرم خبرنگاری افتخاری,
,
, [email protected],
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه