اخبار داغ

مایلی‌کهن: خاکپور می‌خواست کفاشیان را ببیند

مایلی‌کهن: خاکپور می‌خواست کفاشیان را ببیند
مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید محمد خاکپور خواستار برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال شده بود که این خواسته محقق نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مایلی‌کهن با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع)، درگذشت حجاج ایرانی در فاجعه منا و درگذشت ناگهانی هادی نورزوی درباره مسابقات غرب آسیا گفت: این آخرین دوره از مسابقات غرب آسیا بود که با تیم ایران برگزار می‌شد و از این پس ما باید در مسابقات آسیای مرکزی شرکت کنیم. ما در گروه عربستان و بحرین قرار گرفتیم که نتایج‌مان در دیدار با این تیم‌ها مشخص است. در این مسابقات هم قهرمان شدیم و همه باید از این نتیجه راضی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: با اینکه برخی نفرات را در اختیار نداشتیم و این بازیکنان در اختیار تیم ملی بودند، اما با تلاش بازیکنان، کادرفنی و در رأس آن محمد خاکپور و مدیریت خوب حبیب کاشانی نتیجه گرفتیم. امیدوارم بتوانیم با همین تیم در مقدماتی المپیک هم موفق شویم. کارمان خیلی سخت است و اکنون هم انتظارات خیلی بالا رفته است.

,

مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه برخی معتقدند این تیم امید بهترین تیم چند سال اخیر است و توانایی رفتن به المپیک را دارد، اظهار داشت: با مقایسه‌ای نسبت به تیم‌های قبلی، باید گفت این تیم ستاره ندارد و بازیکنان آن مانند خیلی از بازیکنان دوره‌های قبلی در تیم‌های باشگاهی خود همیشه فیکس نبوده‌اند. در دوره‌های قبلی ستاره‌هایی مانند علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، حامد کاویانپور و... بودند و این تیم خالی از ستاره است. یادمان هم نرود که در اینچئون ما ستاره‌هایی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، محسن مسمان و... را نداشتیم. ما از فنی خوب نبودیم و در دور اول هم حذف شدیم. متأسفانه در بعد اخلاقی نیز عملکردمان خوب نبود.

,

مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: ما در تیم امید بیش از 130 بازیکن را تست کرده و از نزدیک همه آنها را زیر نظر گرفتیم تا این تیم را ایجاد کنیم. باید بگویم کشور ما پر از استعداد است. کشور ما در بحث استعداد ثروتمند نیست، بلکه سوپر ثروتمند است و اگر به مشکل می‌خوریم، به خاطر مشکلاتی است که خودمان داریم. در دوره‌های قبلی هم اگر تیم خوبی نداشتیم، به این دلیل بود که مشکلاتی برای تیم امید از داخل به وجود می‌آوردند. در این تیم خوشبختانه حبیب کاشانی مدیریت تیم را به عهده داشت که مدیریت شایسه است و محمد خاکپور هم سرمربی این تیم بود که تمام مدارج مربیگری را طی کرده و از نظر اخلاقی هم نیاز به تعریف من نیست.

,

وی در پاسخ به این سؤال که خاکپور را به لحاظ فنی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: نتایج نشان می‌دهد او مربی قابلی است و رزومه یک مربی را باید از نتایج او سنجید. ما در این مدت 23، 24 بازی انجام دادیم که فقط یک مساوی و یک باخت داشتیم و این نتایج خوبی است. خاکپور تیمی را تحویل گرفت که شرایط خوبی از نظر روانی نداشت و این تیم اکنون کاملاً دگرگون شده است.

,

مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان درباره استعفای محمد خاکپور و دلایل استعفای او و اینکه آیا به تفاوت رفتار فدراسیون با وینگادا و خاکپور بوده است، اظهار داشت: مسائل مالی ارتباطی به استعفا نداشته و فقط بحث حفظ شأن و شخصیت مربی ایرانی بوده است. او تاکنون دیناری که نگرفته از جیبش هم خرج کرده و در اردوها برای تولد بازیکنان از جیبش تولد گرفته است.

,

مایلی‌کهن که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد با بیان اینکه خاکپور درخواستش این است شأن مربی ایرانی باید حفظ شود، یادآور شد: اگر گفته می‌شود که امکانات نیست، باید برای هیچکس امکانات نباشد. نه تنها تیم امید، بلکه حتی تیم‌های جوانان و نوجوانان هم مشکلاتی دارند. باز جای شکرش باقی است که ما در تیم امید حبیب کاشانی را داریم و او غنیمتی محسوب می‌شود، چون جوانان و نوجوانان حتی مشکل لباس هم دارند.

,

وی با اشاره به به استعفای خاکپور گفت: قبل از مسابقات خاکپور به من نامه‌ای داد و خواست این نامه را بعد از مسابقات باز کنم که من هم همین کار را انجام دادم. بعد از باز کردن آن دیدم که نامه استعفای خاکپور خطاب به کاشانی است، اما هیچکس از این موضوع خبر نداشت. حتی کسی فکر نمی‌کرد خاکپور در فرودگاه با بازیکنان خداحافظی کند و ما فکر می‌کردیم او در تهران و در یک جلسه درباره استعفایش صحبت خواهد کرد.

,

مدیرفنی تیم فوتبال امید اظهار داشت: اگر خاکپور کمی هم از کاشانی دلخور است، بنا به دلایلی دیگری بوده و مشکل زیادی نیست. خاکپور و کاشانی سالهاست یکدیگر می‌شناسند و با هم ارتباط خوبی هم دارند. او خواسته بود برای حل مشکلات تیم امید جلسه‌ای با کفاشیان باشد و مشکلات را در این جلسه بگوید، اما این جلسه برگزار نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه