اخبار داغ

سیل پیام تشکر پرسپولیسی ها از مهدی رحمتی

سیل پیام تشکر پرسپولیسی ها از  مهدی رحمتی
هواداران پرسپولیس به خاطر حرکت ارزشمند کاپیتان استقلال با مراجعه به صفحه اجتماعی وی از او تشکر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی رحمتی که این روزها به خاطر اشتباهات علیرضا حقیقی در چارچوب تیم ملی بیشتر مورد حمایت طرفدارانش قرار گرفته، دیروز در بازی استقلال و پدیده اشتباه کرد و باز هم یک گل زیبا خورد. درست مثل 2 فصل پیش که آن سوپر گل را از وریا غفوری دریافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اما وی در ادامه بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و به نوعی برای چندمین بار در این فصل جلوی یک شکست سنگین برای استقلال را گرفت و همین امر باعث شد که باز هم مورد حمایت طرفداران استقلال قرار بگیرد.

,

 

,

البته وی طبق عادت، عادتی که بسیار بد است ولی متاسفانه تبدیل به کار همیشگی طرفداران در شهرستان ها شده است، مورد فحاشی قرار گرفت.

,

 

,

رحمتی بعد از این بازی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که "امیدوارم در این دنیای بی ارزش و برای مسائل بی ارزش به هم و خانواده هم توهین نکنیم." این چندمین باری است که رحمتی هاج و واج می ماند که چرا اینقدر به او فحاشی می شود.

,

 

,

با این وجود بودند کسانی که این مسئله را از دل رحمتی در آوردند و با کلی تعریف و تمجید از عملکرد او در بازی دیروز کاری کردند تا گلی که دریافت کرد از یادش برود.

,

سید مهدی رحمتی سیل پیام تشکر پرسپولیسی ها برای مهدی رحمتی

, سید مهدی رحمتی سیل پیام تشکر پرسپولیسی ها برای مهدی رحمتی,

 

,

اما این تمام داستان رحمتی در بازی دیروز نبود. او در یک حرکت ارزشمند و ماندگار عکس کاپیتان فقید پرسپولیس را روی بازوبند کاپیتانی استقلال حک کرده بود و همین امر موجب تقدیر هواداران پرسپولیس از وی شد.

,

 

,

نظرات طرفداران برای رحمتی در شبکه های مجازی بسیار خواندنی بود. بسیاری از کسانی که اعلام کرده بودند که پرسپولیسی اند برای او نوشتند که سید استقلالی ها را دوست دارند.

,

 

,

البته خیلی ها هم بودند که او را به خاطر این گلی که خورد مسخره کردند و او را یاد شوت 40 متری وریا غفوری انداختند.

,

hkjiنتهی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه