اخبار داغ

باجه مطبوعات؛

کاهش نرخ طلا و سکه در بازار مشهد/ سرانجام محموله جنجالی رب توقیف شد/ مدلی برای اقتصاد زیارت نداریم/ اعلام برنامه سفر «پرسپولیس تهران»  به مشهد

کاهش نرخ طلا و سکه در بازار مشهد/ سرانجام محموله جنجالی رب توقیف شد/ مدلی برای اقتصاد زیارت نداریم/ اعلام برنامه سفر «پرسپولیس تهران»  به مشهد
بسته خبری «صبح توس» از مهم‌ترین اخبار روزنامه‌های امروز 27 مهرماه مشهد را بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسته خبری «صبح توس» از مهم‌ترین اخبار روزنامه‌های امروز 27 مهرماه مشهد را بخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسته خبری , صبح توس, ز مهم‌ترین اخبار روزنامه‌های امروز 27 مهرماه مشهد را بخوانید.,

سرانجام محموله جنجالی رب توقیف شد؛

, سرانجام محموله جنجالی رب توقیف شد؛, سرانجام محموله جنجالی رب توقیف شد؛,

کارخانه‌های مبدأ و مقصد محموله به مقام قضایی معرفی شدند

,

خراسان ـ چندی قبل تصویری از واژگونی بشکه‌های رب از روی یک دستگاه تریلی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌چرخید و متنی مبنی بر حمل غیربهداشتی رب و وقوع حادثه‌ای برای تریلی در سه‌راه دانش مشهد زیر این عکس نوشته‌شده بود؛ مدیر کارخانجات استان می‌افزاید: کارخانه تولیدکننده و خریدار هر دو تخلف کردند و پرونده تخلف آنان به مقام قضایی تحویل داده‌شده و در دست پیگیری  است.

, خراسان,

 

,

ظرفیت‌های بالقوه شهر مشهد برای سرمایه‌گذاران خارجی

, ظرفیت‌های بالقوه شهر مشهد برای سرمایه‌گذاران خارجی, ظرفیت‌های بالقوه شهر مشهد برای سرمایه‌گذاران خارجی,

شهرآرا ـ گسترش تعاملات فرهنگی و به‌تبع آن رونق تبادلات اقتصادی، برگزاری هفته‌های فرهنگی، احیای جاده ابریشم و حذف تکفیری‌ها و نیز حضور شرکت‌های مشهدی و چینی در حوزه حمل‌ونقل و ساخت هتل از‌جمله محورهای مهم دیدار شهردار مشهد با شهردار شهر ارومچی چین بود.

, شهرآرا,

 

,  ,

اعلام برنامه سفر «پرسپولیس تهران»  به مشهد

, اعلام برنامه سفر «پرسپولیس تهران»  به مشهد, اعلام برنامه سفر «پرسپولیس تهران»  به مشهد,

خراسان ـ زمان سفر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به مشهد مقدس برای بازی سه‌شنبه هفته جاری مقابل «سیاه‌جامگان» مشخص شد. بر اساس گزارش فارس، بازیکنان تیم پرسپولیس پیش از ظهر دوشنبه با حضور در ورزشگاه «درفشی فر» تهران به تمرین خواهند پرداخت و پس از صرف ناهار راهی فرودگاه مهرآباد خواهند شد تا با پرواز ساعت 14:10 روز دوشنبه تهران را به مقصد مشهد ترک کنند. بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به مشهد مقدس در «هتل پارس» این شهر مستقر خواهند شد و روز سه‌شنبه در ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد رو در روی سیاه‌جامگان قرار خواهند گرفت.

, خراسان ـ,

 

,

بیمه‌ها زیر چتر یکپارچگی نمی‌روند!

, بیمه‌ها زیر چتر یکپارچگی نمی‌روند!, بیمه‌ها زیر چتر یکپارچگی نمی‌روند!,

شهرآرا ـ این روزها هم‌زمان با تدوین بخش‌های مختلف برنامه ششم توسعه کشور بسیاری از موضوعات مهم که در این سال‌های به دلایل مسائل مالی و مدیریتی به سرانجام نرسیده است دوباره به محافل کارشناسی و سیاسی را یافته تا شاید با استفاده از فرصت برنامه ششم بتوان این موضوعات را به سرانجام رساند.

, شهرآرا,

تجمیع بیمه‌های درمان یکی از همین موضوعات است که بر اساس ماده‌٣٨ قانون برنامه پنجم توسعه کشور باید اجرایی می‌شد و مطابق آن ارائه خدمات بیمه‌ای به همه ایرانیان توسط یک صندوق بیمه انجام خواهد پذیرفت.

,

 

,

کیفیت پایین آرد، بهانه برخی نانوایان است

, کیفیت پایین آرد، بهانه برخی نانوایان است, کیفیت پایین آرد، بهانه برخی نانوایان است,

خراسان ـ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 درباره اظهارات برخی نانوایان که کیفیت پایین نان را به کیفیت پایین آرد تحویلی به آنان ربط می‌دهند، گفت: طرح موضوع کیفیت پایین آرد، بهانه برخی نانوایان است.

, خراسان,

ایرج حسن‌پور روز گذشته در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های گروهی در مشهد در پاسخ به سؤال خراسان مبنی بر این‌که آیا آرد بی‌کیفیت تحویل نانوایی‌ها می‌شود، افزود: تولید آرد بی‌کیفیت در استان نداریم؛ وی ادامه داد: نانوا از آردی که تحویل می‌گیرد به‌درستی استفاده نمی‌کند و نحوه خمیرگیری و دیگر مسائل را رعایت نمی‌کنند.

,

 

,

مدلی برای اقتصاد زیارت نداریم

, مدلی برای اقتصاد زیارت نداریم, مدلی برای اقتصاد زیارت نداریم,

شهرآرا ـ معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی همچنین با ابراز تأسف از این‌که مدل اجرایی مشخصی برای اقتصاد زیارت نداریم، تأکید کرد: در همین راستا در آینده نزدیک کارگروهی در این معاونت با اتکا به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای طراحی مدل مشخص اقتصاد زیارت تشکیل می‌شود.

, شهرآرا,

 

,

کاهش نرخ طلا و سکه در بازار مشهد

, کاهش نرخ طلا و سکه در بازار مشهد, کاهش نرخ طلا و سکه در بازار مشهد,

خراسان ـ نرخ طلا و سکه روز گذشته در بازار مشهد با کاهش همراه بود. به گزارش خراسان رضوی، هر گرم طلای 18 عیار تا ظهر روز گذشته با کاهش 500 تومانی قیمت نسبت به شنبه گذشته، 96 هزار و 200 تومان دادوستد شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم نیز با دو هزار تومان کاهش نرخ، 945 هزار تومان فروخته شد. هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی هم با دو هزار تومان کاهش قیمت، 473 هزار تومان به فروش رسید. ربع‌سکه بهار آزادی نیز با سه هزار تومان کاهش نرخ، 252 هزار تومان عرضه شد.

, خراسان,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه