اخبار داغ

ترکیب استقلال گنگ،لیست پرسپولیس روی دایره!

ترکیب استقلال گنگ،لیست پرسپولیس روی دایره!
برعکس آنچه درباره ترکیب اصلی و لیست 18 نفره پرسپولیس در دربی شنیده می شود و بسیار نزدیک به واقعت به نظر می رسد در اردوی رقیب اوضاع کمی مشکوک تر و مرموزتر به نظر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناشاید در مورد پرسپولیس بتوان ترکیب اصلی را براحتی حدس زد:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
نیلسون – سیدجلال – بنگر – میثم حسینی – ماهینی – نوری – حقیقی – صادقیان – مسلمان – خلعتبری – سیدصالحی.در مورد پرسپولیس شاید فقط تا حدودی درباره بازی کردن دهنوی در خط میانی بحث وجود داشته باشد که البته شانس  بازی محمد نوری نسبت به دهنوی بسیار بیشتر به نظر می رسد.
,
بدین ترتیب  7 نفری که  روی نیمکت این تیم خواهند نشست عبارت خواهند بود از: رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، قاسم دهنوی،حمیدرضا علی عسگری،محمد عباس زاده، فرزاد حاتمی.
,
اما در اردوی آبی ها  شرایط بعد از رفتن نکونام فرق می کند.استقلالی ها در دو سه باز قبلی شان آنقدر بازیکن کم داشته اند که روی نیمکت این تیم 2 تا 4 بازیکن می نشست و لیست 18 نفره آنها پر نمی شد.هر چند معمولا  برای بازی بزرگی مثل دربی  همه بازیکنان به یکباره شرایط مسابقه را پیدا خواهند کرد اما به نظر می رسد امیر قلعه نویی واقعا برای  پر کردن لیست 18 نفره تیمش مشکل داشته باشد و کار از مظلوم نمایی هم گذشته است!
,
اما ترکیب اصلی استقلال  در بازی جمعه هم ابهامات زیادی دارد.با شرایطی که برای این تیم به وجود آمده  بعید نیست قلعه نویی تیمش را با سیستم 2-4-4 به زمین بفرستد  و در این سیستم محتمل ترین ترکیب به عبارت زیر خواهد بود:
,
سید مهدی رحمتی – حنیف عمران زاده – امیرحسین صادقی – هاشم بیک زاده – مجید غلام نژاد – آندرانیک تیموریان – جی لوید ساموئل – خسرو حیدری – پژمان نوری – محمد مهدی نظری – محمد قاضی.
,
این ترکیب با در نظر گرفتن ادامه نیمکت نشینی های  برهانی و بیرون رفتن دوباره نیکبخت از ترکیب اصلی  چیده شده اما باز هم ابهاماتی وجود دارد.مثلا اینکه  خسرو  مدافع راست خواهد بود یا  هافبک راست؟غلام نژاد جمعه فیکس می شود؟پست بازی  پژمان نوری کجاست؟اگر استقلال سه دفاعه  بازی کند ساموئل به خط دفاعی  باز خواهد گشت؟احتمال بازی کردن نظری چقدر است و امکان دارد او هافبک راست بازی کند؟مهرداد اولادی شانسی برای بازی مقابل تیم سابقش ندارد؟
,

تمام این سوال ها درباره سیستم  و ترکیب اصلی استقلال وجود دارد و شاید  تعدد همین ابهامات کار دایی و کادر فنی اش را برای آنالیز حریف جمعه اش سخت کند.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه