اخبار داغ

از اسلامشهر تا زینبیه با مدافعان حرم+تصاویر

از اسلامشهر تا زینبیه با مدافعان حرم+تصاویر
پس از اوج گیری درگیری ها در کشورهای سوریه و عراق رزمندگان ایرانی از جمله محبان اهل بیت در اسلامشهر برای دفاع از حرمین به این کشورها اعزام شده و تعدادی از آنها در این سیر طعم شیرین شهادت را چشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلامشهرخبر، تجاوز وهابی ها به سوریه و عراق و خطر بی احترامی این افراد به حرمین مطهر ائمه در این کشورها باعث شد تا بسیاری از محبان اهل بیت از سراسر کشورمان داوطلب اعزام جهت دفاع از حرمین واقع در سوریه و عراق شوند و در این مسیر تعداد زیادی از دلدادگان به اهل بیت از نقاط مختلف کشورمان به صف رزمندگان جبهه حق پیوستند و بعضا طعم شیرین شهادت را نیز چشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

اما در این بین شهرستان اسلامشهر که در دوران دفاع مقدس نزدیک به یک هزار شهید را تقدیم به کشورمان کرده است از جمله نقاطی بود که جوانانش همچون دوران دفاع مقدس در زمان نیاز به حضور برای دفاع از حرمین مطهر نیز عاشقانه راهی میدان نبرد با تکفیری ها شدند.

,

در ادامه با تعدادی از شهدا مدافع حرم اسلامشهری حرمین آشنا می شویم.

,

689556

, 689556, 689556,

شهید حمیدرضا زمانی

, شهید حمیدرضا زمانی, شهید حمیدرضا زمانی,

حمیدرضا زمانی بسیجی دلاور اهل محله حسین آباد اسلامشهر بود. این جوان متولد سال ۱۳۶۶ پس از ۴۵ روز حضور در صفوف مدافعان حریم آل الله در حالی بر سفره‌ سالار شهیدان مهمان شد که از پیکر پاکش در این دنیا، تنها سر خونین و دست قطع شده‌اش باقی ماند. این شهید اسلامشهری مدافع حرم از اعضای گردان ۲۰۷ امام علی(ع) بوده است.

, .,

شهید زمانی در  شب اول  محرم الحرام  ۱۴۳۶ مطابق با چهارم آبان ۱۳۹۳ در نزدیکی کربلا جاودانه شد.
هلنا کودک ۴ ساله شهید زمانی یکی از یادگاران اوست و دیگر یادگار این شهید نیز ۱۱۰ روز پس از شهادت پدرش دیده به جهان گشود.پیکر این شهید در بهشت زهرای تهران دفن شده است.

,
,

 

,

شهید محمدتقی حسینی

, شهید محمدتقی حسینی, شهید محمدتقی حسینی,

محمدتقی حسینی دیگر شیرمردی است که در اوج جوانی عاشقانه لباس شهادت بر تن کرد. شهید حسینی نیز سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در کشور سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید در آستان امام زاده عقیل اسلامشهر دفن شده است.

,

شهید هادی شجاع

, شهید هادی شجاع, شهید هادی شجاع,

هادی شجاع اما با شهادتش نشان داد که در شجاعت کمیاب است. شهید شجاع درحالیکه تنها ۱۵ روز از ازدواجش میگذشت در ۲۵ سالگی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید. این جوان شیردل اهل بخش چهاردانگه اسلامشهر است. پیکر شهید شجاع در گلزار شهدای چهاردانگه دفن شده است.

,

شهید محمودرضا بیضایی

, شهید محمودرضا بیضایی, شهید محمودرضا بیضایی,

شهید محودرضا بیضایی نخستین شهید اسلامشهری مدافع حرم است. شهید محمود رضا  بیضایی که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری(س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی، برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود، ظهر روز یکشنبه ۲۹ دی ماه مصادف با ولادت حضرت رسول(ص) توسط تروریست‌های تکفیری و مخالفان حکومت بشار اسد در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد. شهید بیضائی در آذر ماه سال ۱۳۶۰ در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تبریز دیده  به جهان گشود. او با ۳۲ سال سن ساکن اسلامشهر تهران بود که به شهادت رسیده است. از این شهید والامقام یک دختر یک ساله به یادگار مانده است.

,

محمود بیضایی(حسین نصرتی) در روز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در دمشق نزدیکی حرم زینب کبری(س) در نبرد با متجاوزان به حرم به شهادت رسیده بود. پیکر این شهید عالی مقام بنا به وصیتش در گلزار شهدای وادی رحمت واقع در شهر تبریز دفن شده است.

,

شهیدان غلامعلی پناهی و غلامعلی گنجی را به دست تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم دختر امام حسین (ع) که در سوریه به شهادت رسیدند. این دو شهید دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند.

,

این شهیدان مدافع حرم که به صورت داوطلبانه به کشور سوریه عزیمت کرده بودند از اتباع کشور افغانستان و ساکن شهرستان اسلامشهر بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پیکر این شیرمردان در آستان امام زاده عقیل اسلامشهر دفن شده است.

,

 

,

شهید محمدمهدی قاری زاده

, شهید محمدمهدی قاری زاده, شهید محمدمهدی قاری زاده,

شهید محمد مهدی قاری زاده ازکه  اتباع  افغان در کشور ما و ساکن شهرستان اسلامشهر  بود که پس از ماه ها جنگ مسلحانه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) در کشور سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.پیکر این شهید در آستان امام زاده عقیل اسلامشهر دفن شده است.

,

شهید علی احمد حسینی

, شهید علی احمد حسینی, شهید علی احمد حسینی,

شهید علی احمد حسینی دیگر رزمنده ای شجاعی است که از بخش چهاردانگه اسلامشهر راهی جبهه نبرد علیه باطل شد و در ۲۴ تیرماه سال جاری در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام شهادت نائل آمد.
شهید حسینی از افغان های مقیم کشورمان بود که دارای دو فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشد. پیکر این شهید عالی مقام در گلزار شهدای چهاردانگه دفن شده است.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه