اخبار داغ

اختصاصی دانا/

ابلاغ مدیر حفاظت مجتمع شهید احمدی روشن برای ممنوعیت همکاری با یک نهاد امنیتی+جزئیات

ابلاغ مدیر حفاظت مجتمع شهید احمدی روشن برای ممنوعیت همکاری با یک نهاد امنیتی+جزئیات
اخیرا معاونت حفاظت و امنیت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی، ابلاغیه‌ای را به زیر مجموعه‌های این سازمان ارسال کرده است که طی آن همکاری با یکی از نهادهای امنیتی کشور ممنوع اعلام شده است.
[

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: اخیراً معاونت حفاظت و امنیت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی، ابلاغیه‌ای را به زیر مجموعه‌های این سازمان ارسال کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: بر اساس این ابلاغیه مدیر حفاظت و امنیت هسته‌ای مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن، همکاری با یکی از نهادهای امنیتی موثر را ممنوع اعلام کرده است.

,

 

,

این منبع مطلع اظهار داشت: اما سوالی که پیش می‌آید این است که دلیل ارسال این ابلاغیه چیست؟! و چرا سازمان انرژی اتمی زیر مجموعه‌های خود را از همکاری با نهادی که کارنامه درخشان در موارد گوناگون امنیتی دارد منع می کند؟!

,

 

,

به گزارش دانا سازمان انرژی اتمی در شرایطی اجازه تبادل اطلاعات را به دستگاه‌های امنیتی کشور نمی‌دهد که خبرنگار شبکه "آی تی وی نیوز" انگلیس از مراکز هسته‌ای کشور ما بازدید و گفت‌وگویی با مسئولان هسته‌ای انجام داده است.

,

 

,

به نظر می‌رسید این اقدام سازمان انرژی اتمی در چنین شرایط حساسی، که ما هر روز توسط عوامل مختلف دولت‌های بیگانه مورد تهدید قرار می‌گیریم و سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی بارها سعی در نفوذ در مراکز هسته‌ای کشور ما را داشتنه‌اند، یک سوء مدیریت است که باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه