اخبار داغ

شاه مهره استقلال د دربی از نظر مربی سابق آبی ها

شاه مهره استقلال د دربی از نظر مربی سابق آبی ها
پیشکسوت استقلال تهران گفت: در دربی 81 بخاطر حضور بازیکنان جوان در ترکیب دو تیم، بازی محتاطی را شاهد نیستیم و یکی از دو تیم برنده دربی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار همدانی بازیکن سابق تیم استقلال ، در خصوص بازی جمعه این دو تیم اظهار داشت: «بازی روز جمعه جز معدود بازی‌هایی است که دو تیم قبل دربی با برد به هم می رسند و با روحیه بالا در دربی حاضر می شوند. این موضوع می تواند یکی از دلایل بازی زیبای روز جمعه باشد. نکته مهم دیگر اینکه هر دو تیم در هفته های اخیر روند خوبی را سپری کردند و در حالی به مصاف هم می روند که در بالاترین حالت ممکن روحی قرار دارند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: «نکته مثبت بازی روز جمعه حضور جوان ها در ترکیب دو تیم است. زمانی که بازیکنان جوان در ترکیب حضور داشته باشند دیگر جای نگرانی برای بازی محتاط و کند وجود ندارد، چون جوانان دو تیم باانگیزه هستند و این انگیزه بالای آنها به بهتر شدن شکل بازی کمک می کند.»

,

همدانی در مورد بازیکنان تاثیرگذار دو تیم در دربی 81 گفت: «ساختار دو تیم به گونه ای است که بیشتر بازی تیمی به چشم می آید تا اینکه بازی فردی بخواهد تاثیرگذار باشد اما من در استقلال امید ابراهیمی را شاه مهره این تیم می دانم و در پرسپولیس بازی طارمی می تواند به چشم بیاید.»

,

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی دربی 41 که با قضاوت مارکوس مرک از زمین بازی اخراج شد افزود: «اخراج من در آن بازی اصلا درست نبود و داور با یک تصمیم اشتباه موجب باخت ما شد. من در آن صحنه اصلا به بازیکن پرسپولیس برخورد نکردم و اگر هم خطایی انجام دادم در آن نقطه از زمین که چند بازیکن هم تیمی در پشت سر من حاضر بودند کارت قرمز داور معنایی نداشت اما از این اتفاقات و اشتباهات در دربی زیاد رخ داد و نباید به آن مسائل فکر کرد.»

,

وی با اشاره به حساسیت بالای این بازی در مورد فشاری که به بازیکنان دو تیم قبل از دربی وارد می شود بیان داشت: «واقعا بازیکنان دو تیم به خصوص جوانترها فشار زیادی را قبل از بازی تحمل می کنند. زمانی که مهدی هاشمی نسب به استقلال پیوست، 40 روز قبل از دربی شب و روز به فکر این بازی بود و فشار زیادی را تحمل می کرد. چند روز قبل از بازی من به مهدی گفتم امیدوارم نتیجه این تلاش های چند ماهه خودت را در بازی بگیری، که خوشبختانه مهدی موفق شد در آن بازی دروازه پرسپولیس را باز کند.»

,

انا

,

اننتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه