اخبار داغ

گزارش ویژه دانا؛

اینستاگرام دوربین شکاری NSA

اینستاگرام دوربین شکاری NSA
ضمن آنکه نباید در واکاوی پشت پرده اینستاگرام صهیونیستی از شخصی مانند مارک کریگر(mark Krieger) نفر دوم این جنگ افزار اینترنتی صهیونیستی و دوست صمیمی کوین سیستروم به راحتی عبور کرد.وی دو سال قبل با دعوت رسمی کاخ سفید جهت تقدیر از زحمات این نجس افزار صهیونیستی که در راستای اهداف رژیم نامشروع و صهیونیستی آمریکا بسیار موفق عمل کرده است، مورد استقبال رسمی میشل اوباما(Michelle LaVaughn Robinson Obama) همسر رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مطلب قبل توضیحات مبسوطی در مورد شخص کوین سیستروم بنیانگذار و مدیرفعلی و منصوب مارک زوکربرگ صهیونیست(Zionist) در اینستاگرام(Instagram) تقدیم خوانندگان اهل تحقیق نمودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, Zionist, Instagram,

در یادداشت جدید ضمن ارائه اسناد دیگری در مورد شخصیت این عنصر امنیتی، در باب صاحب و مدیرعامل فیسبوک (مارک زوکربرگ) که اینستاگرام نیز تحت ریاست وی اداره می شود به تفصیل مسایلی را بیان خواهم کرد.

,

این واقعیت که سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی بدنبال اشراف و سیطره اطلاعاتی حداکثری در جامعه هدف خود می باشند مسئله ای غیرقابل انکار است و بنده بارها در مطالب متعددی با ذکر اسناد متقن آن را به اثبات رسانده ام.نکته ی بارز در این میان ارتباطات بعضاً آشکار مدیران جنگ افزارهای اینترنتی تحت مدیریت آنان با روسای کشورهای استکباری می باشد.کوین سیستروم نیز از این قاعده مستثنی نبوده است در تصویری بسیار قابل اهمیت کوین سیستروم(Kevin Systrom) در کنار دیوید کامرون(David Cameron) نخست وزیر دولت خبیث و شیطانی انگلیس دیده می شود اما مسئله با اهمیت تر از آن، حضور شخص سومی در این تصویر است که "مسئول اطلاعات دفتر نخست وزیر انگلیس" محسوب می گردد.

, Kevin Systrom, David Cameron,

, ,

کوین سیستروم در کنار دیوید کامرون و مسئول اطلاعات دفتر نخست وزیر انگلیس خبیث

, کوین سیستروم در کنار دیوید کامرون و مسئول اطلاعات دفتر نخست وزیر انگلیس خبیث,

باید دانست که طبق قوانین داخلی کشورهای صلیبی – صهیونیستی همه ی محصولات مرتبط با فن آوری اطلاعات(IT) باید متضمن امنیت، اقتصاد، سیاست و فرهنگ این حکومت ها باشند.لذا طبق مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا و تائید کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا که بندهایی از آن نیز طبق قانون "پاتریوت اکت" تصویب و به اجرا گذاشته شده سازمان تروریستی CIA وظیفه نظارت دائمی بر تمامی تولیدات فن آوری اطلاعات تولید آمریکا و اجرای دقیق تضمین های داده شده می باشد. در این میان اینستاگرام نیز از جمله ابزارهایی می باشد که براساس قوانین یاد شده باید در راستای رشد و تثبیت امنیت،اقتصاد، سیاست و فرهنگ رژیم نامشروع و صهیونیستی آمریکا فعالیت نماید.

, IT, CIA,

, ,

جرج بوش در حال امضای قانون پاتریوت اکت

, جرج بوش در حال امضای قانون پاتریوت اکت,

در مطلب گذشته اشاره داشتیم که کوین سیستروم عضو انجمن فری ماسونریfreemasonry sigma nu می باشد. اما نکته ی جالب توجه، نماد و آرم این انجمن شیطانی با مرکز تخلیه اطلاعاتی آژانس امنیت ملی آمریکا که براساس قانون پریزم(PRISM) بنا نهاده شده وجوه اشتراکی دارد.نماد مار که برای فری ماسونرها و شیطان پرستان بسیار مقدس است از آنجا نشأت میگیرد که آنان اعتقاد دارند که شیطان برای فریب(به گفته ی آنان هدایت) حضرت آدم(ع) و حضرت حوا(ع) به شکل مار بر آنها حاضر شد و آنان را ترغیب کرد که از میوه ممنوعه تناول کنند. فری ماسونرها مار را که به اسم omo  می شناسند در بسیاری از اشکال و نمادهای حتی ملی آمریکا جای داده اند(برای مثال دلار) در آرم پریزم دیده می شود که نشان از آن دارد انجمن فری ماسونری sigma nu مدرسه ای بوده که توانسته جاسوسی به نام کوین سیستروم را پرورش دهد و در راستای اهداف طولانی مدت آژانس امنیت ملی آمریکا به خوبی تربیت نماید.

, freemasonry, sigma nu , PRISM, omo, sigma nu,

, ,

یکی از علائم فری ماسونری

, یکی از علائم فری ماسونری,

 

,

, ,

پرچم انجمن فری ماسونری sigam nu و نشان مار در وسط آن

, پرچم انجمن فری ماسونری sigam nu و نشان مار در وسط آن,

 

,

, ,

آرم پریزم و نشان چشم(در لوگوی اینستاگرام در وسط دوربین لنز وجود دارد) و همچنین مار(omo)

, آرم پریزم و نشان چشم(در لوگوی اینستاگرام در وسط دوربین لنز وجود دارد) و همچنین مار(omo),

 

,

, , ,

پرچم انجمن فری ماسونری sigma nu در مقر اصلی نیروی هوایی ارتش جنایتکار آمریکا

, پرچم انجمن فری ماسونری sigma nu در مقر اصلی نیروی هوایی ارتش جنایتکار آمریکا,

قانون پریزم که دستورالعمل اجرایی جاسوسی و شنود و تخلیه اطلاعاتی مردم کل جهان محسوب میشود با نام(Surveillance Program) در آمریکا تصویب شده که در نقشه ی راهبردی خود اولویت اصلی را ایران معرفی می نماید!!!

, Surveillance Program,

, ,

قانون Surveillance Program

, قانون Surveillance Program,

 

,

, ,

اهداف اولویت دار قانون Surveillance Program

, اهداف اولویت دار قانون Surveillance Program,

کوین سیستروم به مانند تمامی مدیران شرکت ها و موسسات آمریکایی ارادت خود به رژیم نامشروع و نجس اشغالگر فلسطین را جزء وظایف خود می داند و در سفری به سرزمین های اشغالی، اینستاگرام را برای مدیران عالی رتبه رژیم صهیونیستی نمایش و آن را مامنی برای فعالیت یهودیان صهیونیست ساکن فلسطین معرفی کرد.

,

, ,

کوین سیستروم در فلسطین اشغالی(زبان عبری در تصویر دیده میشود)

, کوین سیستروم در فلسطین اشغالی(زبان عبری در تصویر دیده میشود),

 

,

, ,

کوین سیستروم در جمع یهودیان اشغالگر فلسطین

, کوین سیستروم در جمع یهودیان اشغالگر فلسطین,

ضمن آنکه نباید در واکاوی پشت پرده اینستاگرام صهیونیستی از شخصی مانند مارک کریگر(mark Krieger) نفر دوم این جنگ افزار اینترنتی صهیونیستی و دوست صمیمی کوین سیستروم به راحتی عبور کرد.وی دو سال قبل با دعوت رسمی کاخ سفید جهت تقدیر از زحمات این نجس افزار صهیونیستی که در راستای اهداف رژیم نامشروع و صهیونیستی آمریکا بسیار موفق عمل کرده است، مورد استقبال رسمی میشل اوباما(Michelle LaVaughn Robinson Obama) همسر رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت.

, mark Krieger, Michelle LaVaughn Robinson Obama,

, ,

حال که وضعیت کوین سیستروم به عنوان مدیر اینستاگرام تحت اداره فیسبوک آشکار گردید در این مجال بصورت مختصر در مورد مارک زوکربرگ مطالبی را بیان خواهم کرد.مارک زوکربرگ مهره نشان دار صهیونیست ها است و این موضوع مسئله ای نیست که بتوان آن را انکار نمود.صهیونیست ها و سرویس های جاسوسی – تروریستی نیز بارها او را ستوده اند و او نیز به خوبی از عهده وظایف محوله آنان برآمده است.

,

مارک زوکربرگ(Mark Zuckerberg) از جمله کسانی است که به عنوان یک برند توسط مسئولین دولت های صهیونیستی شناخته می شود و برای وی اعتبار زیادی قائلند.سخنرانی او در سازمان ملل و یا  حضور این شخص در اجلاس گروه هشت (G8) نشان دهنده اهمیت این شخص در بین دولت های صلیبی - صهیونیستی و ایادی آنهاست.

, Mark Zuckerberg, سخنرانی او در سازمان ملل و یا  حضور این شخص در اجلاس گروه هشت (G8), G8,

, ,

سخنرانی مارک زوکربرگ صهیونیست در سازمان ملل

, سخنرانی مارک زوکربرگ صهیونیست در سازمان ملل,

 

,

, , ,

, ,

مارک زوکربرگ در کنار سران کشورهای گروه هشت

, مارک زوکربرگ در کنار سران کشورهای گروه هشت,

 

,

, , ,

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در کنار مارک زوکربرگ صهیونیست در حاشیه اجلاس G8

, آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در کنار مارک زوکربرگ صهیونیست در حاشیه اجلاس G8,

شخصی که از ناحیه جلادی چون شیمون پرز(Shimon Peres) صهیونیست  لقب "پسر خوب یهود" را دشت می نماید و نتانیاهو نجس نخست وزیر رژیم حرام زاده صهیونیستی او را به نوشابه دعوت میکند و وی را "امید غلبه تفکر یهود بر جهان" می نامد، قطعاً شخصی معمولی نیست.زوکربرگ در حال حاضر مدیر و مالک فیسبوک(Facebook)، واتس اپ(WhatsApp Messenger) و اینستاگرام(Instagram) می باشد فردی که در مطلب آینده بیشتر به او خواهم پرداخت.

, Shimon Peres, Facebook, WhatsApp Messenger, Instagram,

, ,

شیمون پرز رئیس ناجمهور رژیم صهیونیستی در کنار پسرخوب یهود

, شیمون پرز رئیس ناجمهور رژیم صهیونیستی در کنار پسرخوب یهود,

, , ,

نتانیاهو در کنار امید غلبه تفکر یهود بر جهان

, نتانیاهو در کنار امید غلبه تفکر یهود بر جهان,

با علم به این مسائل مهم باید دانست که اینستاگرام لنزی برای ثبت خاطرت نیست بلکه دوربینی شکاری است برای ایجاد خطرات...

, با علم به این مسائل مهم باید دانست که اینستاگرام لنزی برای ثبت خاطرت نیست بلکه دوربینی شکاری است برای ایجاد خطرات...,

ادامه دارد...

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه