اخبار داغ

حجت الاسلام احمد پناهیان:

ملت ما تا مرگ آمریکا را نبیند از«مرگ بر آمریکا»دست برنخواهد داشت

ملت ما تا مرگ آمریکا را نبیند از«مرگ بر آمریکا»دست برنخواهد داشت
مدیر موسسه فرهنگی راه فخرالائمه گفت: والله قسم این ملتی که در پای صندوق های انتخابات، ۲۲ بهمن، عاشورا و روز قدس حماسه رقم زده اند تا مرگ آمریکا را نبینند از مرگ بر آمریکا دستت برنخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام احمد پناهیان در گفت و گو با اسلامشهرخبر با اشاره به معضلات فرهنگی برخی نقاط شهر اظهار داشت: ما وقتی برخی تعاملات، معاشرت ها و بشقاب های ماهواره ای که برای بچه های ما دین نگذاشته را می بینیم خون دل می خوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی افزود: تمام دشمنان دست به دست هم داده اند تا بتوانند امام حسین(ع) را از شما بگیرند.

,

پناهیان در ادامه گفت: جک استراو انگلیسی این روزها در ایران چکار می کند؟ همین ها به برخی مجالس پول می دهند و به آنها می گویند شما نام امام حسین(ع) را ببرید اما عکس شهدا، امام و رهبری را در مجالستان نزنید و نامی از آمریکا و اسرائیل در مجالستان نیاورید.

,

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با همین کارها وقتی جوانان از شهدا فاصله بگیرند دیگر به مجلس امام حسین(ع) هم نخواهند رفت؛ خداوند در قرآن میفرماید من شهادت را فقط به گروهی می دهم که دست از مبارزه با استکبار بر نمی دارند.

,

مدیر موسسه فرهنگی راه فخرالائمه گفت: به حسین(ع) قسم ما تا انتقام خون حسین ابن علی را از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و تابعین آنها نگیریم پا پس نمی کشیم؛ ما فرزندان همان حسینی هستیم که به امام سجاد(ع) فرمود علی جان خون من از جوشش نمی افتد تا مهدی انتقام من را بگیرد.

,

وی در ادامه گفت: حال جک استراو بیاید و بگوید ایران در حال تغییرات است و اینها که به مسند رسیده اند اهل تعادل و تعامل بوده و اهل مبارزه نیستند؛ والله قسم این ملتی که در پای صندوق های انتخابات، ۲۲ بهمن، عاشورا و روز قدس حماسه رقم زده اند تا مرگ آمریکا را نبینند از مرگ بر آمریکا دستت برنخواهند داشت.

,

پناهیان خاطرنشان کرد: هر وقت از اللهم العن اباسفیان و معاویه دست برداشتیم از مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، اوباما و سگ های نجس انگلیسی هم دست برمی داریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه