اخبار داغ

مصاحبه آتشین سرپرست باشگاه پرسپولیس علیه داوری

مصاحبه آتشین سرپرست باشگاه پرسپولیس علیه داوری
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات شخصی است و می‌خواهند به همین دلیل پرسپولیس را زمین بزنند، اما همه چیز را در این باره می‌گویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اشتباهات سریالی داوری که در چند بازی اخیر پرسپولیس بر ضد این تیم اتفاق افتاده، گفت:‌ واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. صحنه‌هایی علیه تیم پرسپولیس رخ می‌دهد که دیگر نیاز به کارشناسی ندارد. شما زمانی مسئله‌ای را کارشناسی می‌کنید که بخواهید یک روند را ارزیابی کنید، اما وقتی توپ به سینه دروازه‌بان ما  می‌خورد و عالم و آدم این را می‌بیند و داور نمی‌بیند این دیگر کارشناسی نمی‌خواهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در بازی با ذوب‌آهن در تهران هم همه دیدند توپ به سینه بنگر برخورد کرد، اما آن توپ پنالتی گرفته شد و ما بازی را باختیم. این مسائل واقعاً باعث ناراحتی شده و ما حتی نامه هم در این خصوص زده‌ایم و بارها صحبت کرده‌ایم، اما فایده ندارد.

,

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از کارشناسان داوری خواهش می‌کنم که در صحبت‌های‌شان علیه پرسپولیس حرف بزنند. به نظر من کارشناسان هرچه می‌گویند، آقایان داور برعکس آن را انجام می‌دهند. ما نمی‌خواهیم به سود پرسپولیس حرف بزنند، بلکه همان واقعیت‌هایی را هم که می‌گفتند، دیگر نگویند و خواهش می‌کنم که کارشناسان علیه پرسپولیس حرف بزنند!

,

طاهری تصریح کرد: من واقعاً برای فدراسیون و کمیته داوران متأسفم، آقایان خودشان را به خواب زده‌اند. متأسفم که بگویم فدراسیون فوتبال درگیر مسائل شخصی است و می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند. شک نکنید به زودی با سند همه حرف‌هایم را ثابت می‌کنم. من متأسف هستم برای آقایان کفاشیان و عنایت که می‌خواهند پرسپولیس را بکوبند و شک نکنید به زودی همه چیز را در این باره خواهم گفت.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه