اخبار داغ

پیروانی: نمی‌دانم با گوام بازی داریم یا با کشورهای دیگر

پیروانی: نمی‌دانم با گوام بازی داریم یا با کشورهای دیگر
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: مشکلات ویزا برای سفر به گوام به قوت خود باقی است و نمی‌دانیم با گوام بازی داریم یا با کشورهای دیگر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی در تمرین امروز گفت: تلاش می‌کنیم تا مشکل ویزا برای سفر به گوام حل شود اما در واقع نمی‌دانم با گوام بازی داریم یا با کشورهای دیگر چرا که با پرواز چارتر ما موافقت نشد و احساس حاج صفی هم ویزا نگرفت و هیچ راهی هم برای گرفتن ویزا وجود ندارد و او بازی را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این موضوع از دست ما خارج است  و ربطی به ما ندارد . آنها از این حربه ها استفاده می‌کنند تا به ما ضربه بزنند.

,

پیروانی گفت: شرایط ویزا به کنار، ما یک عده مسئول داریم که باید تلاش کنیم تا آن‌ها به بازی برسند تا بتوانیم حربه آنها را در زمین جبران کنیم.

,

مدیر تیم ملی در مورد انتقاد به تعطیلی مسابقات لیگ گفت: این صحبت‌ها خوب نیست چرا که تعطیلی‌ها همیشه بوده و اما این مسائل را بهانه می‌کنند تا مشکلات بیشتر شود. معتقدم که باید تعامل شود و به این مسائل به چشم منافع ملی نگاه کنیم نه باشگاه.

,

به گزارش فارس پیروانی در این مصاحبه از اضافه شدن میلاد محمدی بازیکن راه‌آهن به تشخیص کادر فنی به جمع اردونشینان خبر داد.

,

مدیر تیم ملی همچنین در مورد مشکلات ایجاد شده در خصوص لباس‌های تیم ملی گفت: این موضوع را از فدراسیون پیگیری کنید تا حل و فصل کنند.

,

پیروانی در مورد اینکه این لباس‌ها غیر اصل است گفت: خیلی بیشتر از غیر اصل دیدیم. خدا را شکر این موضوع را از سمت شما مطرح شد و فکر نکنند ما جبهه گیری کرده‌ایم. برند حامی لباس‌های تیم ملی اروپایی است اما این لباس‌ها اصل نیست.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه