اخبار داغ

بسته خبری؛

مدیریت شهری ناچار است شهر را به هر قیمتی اداره کند/شورای اسلامی شهر مشهد با کمبود نیروی متخصص مواجه است/۲ راهکارپیشنهادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران پدیده شاندیز

مدیریت شهری ناچار است شهر را به هر قیمتی اداره کند/شورای اسلامی شهر مشهد با کمبود نیروی متخصص مواجه است/۲ راهکارپیشنهادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران پدیده شاندیز
بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه های امروز 21 آبان ماه مشهد را بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه های امروز 21 آبانماه مشهد را  در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

مدیریت شهری ناچار است شهر را به هر قیمتی اداره کند

, مدیریت شهری ناچار است شهر را به هر قیمتی اداره کند, مدیریت شهری ناچار است شهر را به هر قیمتی اداره کند,

خراسان_شهردار مشهد بر ضرورت افزایش درآمد پایدار و افزایش  مشارکت مردم برای اداره شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع ، مدیریت شهری به ناچار بر آن است تا شهر را به هر قیمتی اداره کند.

,

 

,

کاهش 50درصدی قاچاق سوخت در استان

, کاهش 50درصدی قاچاق سوخت در استان, کاهش 50درصدی قاچاق سوخت در استان,

خراسان_- دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان از کاهش ۵۰ درصدی قاچاق سوخت در خراسان رضوی خبر داد.

,

«ابراهیم افشاری» گفت: قبلاً قانون و برنامه موثری درباره قاچاق کالا نداشتیم و دستگاه های اجرایی هم با آن هماهنگ نبودند ولی هم اکنون وظیفه هر دستگاهی تعیین شده  و مشخص است.و ی افزود: ۷۰ درصد برنامه ها در حوزه پیشگیری از قاچاق و بقیه برنامه ها به حوزه پلیس انتظامی واگذار شده است.

,

 

,

 

,

2 راهکارپیشنهادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران پدیده شاندیز

, 2 راهکارپیشنهادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران پدیده شاندیز, 2 راهکارپیشنهادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران پدیده شاندیز,

خراسان_نماینده مردم مشهد و کلات گفت:هم اکنون چند راه بیشتر پیش روی پدیده وجود ندارد نخست این که یک مؤسسه مالی و اعتباری قوی این پروژه را در اختیار گیرد و دیون مردم را بپردازد.

,

حجت الاسلام پژمانفر بیان کرد: همچنین می‌توان امکانی به وجود آورد که مردم بتوانند به جای پول نقد، دارایی‌های پدیده را در ازای مطالبات خود تملک کنند.

,

 

,

 

,

شورای اسلامی شهر مشهد با کمبود نیروی متخصص مواجه است

, شورای اسلامی شهر مشهد با کمبود نیروی متخصص مواجه است, شورای اسلامی شهر مشهد با کمبود نیروی متخصص مواجه است,

خراسان_محمدرضا دیمه کار عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:  شورای اسلامی مشهد در برخی حوزه ها، دچار کمبود نیروی متخصص است که امیدواریم مردم در دوره بعدی بر اساس شناخت بیشتر، افراد متخصص انتخاب کنند.

,

 

,

 

,

با بلند مرتبه‌سازی در مشهد مخالف نیستم

, با بلند مرتبه‌سازی در مشهد مخالف نیستم, با بلند مرتبه‌سازی در مشهد مخالف نیستم,

شهرآرا_شهردار مشهد با بیان اینکه متأسفانه هیچ تعریف رسمی از مدیریت شهری وجود ندارد، گفت: با بلند مرتبه‌سازی در شهر مخالف نیستم، بلکه با ساخت‌وسازها و بلند مرتبه‌سازی‌های غیر منطقی مخالفم.

,

 

,

 

,

سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی راه‌اندازی می‌شود

, سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی راه‌اندازی می‌شود, سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی راه‌اندازی می‌شود,

شهرآرا_رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: راه‌اندازی سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

,

وی گفت: پدیده‌هایی مثل اعتیاد و سالمندی از جمله مشکلات دنیا و ایران است و کشورهایی می‌توانند موفق باشند که در این زمینه به صورت استراتژیک پیشرفت کنند، برای سلامت اجتماعی و مقابله علمی با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ای نداشتیم اما مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه بر این مسئله تاکید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه