اخبار داغ

کربلایی آهنگری؛ مداح نامی اهل بیت به کمپین« من غلام ترک اهل بیتم» پیوست؛

به شدت اهانت شبکه گوناز تی وی را محکوم می کنیم/جامعه حسینی آذربایجان جواب سخت و دندان شکنی به عاملین این بی حرمتی خواهند داد

به شدت اهانت شبکه گوناز تی وی را محکوم می کنیم/جامعه حسینی آذربایجان جواب سخت و دندان شکنی به عاملین این بی حرمتی خواهند داد
کربلایی روح الله آهنگری مداح نامی اهل بیت (ع) ضمن پیوستن به کمپین «من غلام ترک اهل بیتم» به شدت اهانت بی شرمانه و گستاخانه جریان گوم گرایان و شبکه گوناز تی وی به اهل بیت و پیامبر(ص) را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کربلایی روح اله آهنگری در واکنش به اهانت گستاخانه جریان قوم گرایان و شبکه گوناز تی وی به پیامبر و اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: باعرض سلام وتسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) اهانت بی شرمانه شبکه گونازتی وی به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام را به شدت محکوم می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

وی ادامه داد: همه می دانند که این قبیل اهانتها نشان از برنامه ریزی دقیق دشمن در بر هم زدن آرامش درونی جامعه است.

,

این مداح نامی بناب تاکید کرد: محرم، صفر و عشق به اهل بیت سرلوحه مردم آذربایجان است و این را دشمنان خوب میدانند و درصدد کم رنگ کردن فرهنگ عاشورایی هستند.

,

کربلایی آهنگری با بیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان به بهانه دفاع از زبان ترکی اهانت به اهل بیت را بر نمی تابند، گفت: ارادت به آل الله با گوشت و خون آذری زبانان عجین است و به هیچ وجه به بهانه جریحه دار شدن احساساتشان اجازه اهانت به اعتقاد شان رانمی دهند و هیچ وقت در میدان دشمن بازی نکرده و نخواهندکرد.

,

وی در خاتمه تاکید کرد: بی شک جامعه حسینی آذربایجان جواب سخت و دندان شکنی به عاملین این بی حرمتی و همه دشمنان آل الله خواهند داد.

,

photo_2015-11-12_16-21-105

, photo_2015-11-12_16-21-105, photo_2015-11-12_16-21-105,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه