اخبار داغ

بهترین های فصل جاری لیگ جزیره

بهترین های فصل جاری لیگ جزیره
در ترکیب بهترین های فصل جاری لیگ جزیره تا پایان هفته دوازدهم نام دو بازیکن از لستر سیتی به چشم می آید این درحالی است که تیم های چون چلسی مدافع عنوان قهرمانی و لیورپول هیچ گزینه ای ندارند. روزنامه دیلی میرر در گزارشی از بهترین های فصل جاری لیگ جزیره تا پایان هفته دوازدهم سخن به میان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس 12 هفته می گذرد و در مدت تکلیف تیم های که شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند تا حدودی مشخص شده است همچنانکه بازیکنانی بوده اند که توانایی های خود را به نمایش گذاشته اند و ثابت کرده اند که می تواند برای تیم خود تاثیر گذار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منچستر سیتی با 26 امتیاز در صدر جدول رده بندی بعد از پایان هفته دوازدهم جای دارد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.آرسنال هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم است.

,

روزنامه دیلی میرر در گزارشی از بهترین های فصل جاری لیگ جزیره تا پایان هفته دوازدهم سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم:

,

دروازبان

,

داوید دخیا سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ بیشترین رای را به خود اختصاص داد. این دروازبان جوان فصل قبل هم با عملکرد درخشانی که در دروازه یونایتد داشت به عنوان بهترین دروازبان فصل انتخاب شد.او هر چند با لوئیس فان خال سرمربی هلندی تیمش به مشکل خورد و حتی چند بازی ابتدایی فصل را هم از دست داد اما بازگشت باشکوهی داشت و توانست بهترین بازیها را برای شیاطین سرخ به نمایش گذارد و به عنوان بهترین دروازبان فصل تا پایان هفته دوازدهم انتخاب شود.

,

مدافعان

,

وینست کمپانی

,

این مدافع بلژیکی چند سالی است که مهره ای تاثیر گذار در خط دفاعی منچستر سیتی به شمار می آید. او چند هفته قبل با پیگرینی به مشکل خورد و این مربی شیلیایی او را نیمکت نشین کرد اما دیمیکلیس نتوانست جانشین خوبی برای کمپانی باشد و به همین خاطر پیگرینی مجبور شد که بار دیگر از کاپیتان خود در خط دفاعی استفاده کند. کمپانی بازیهای عملکرد خوبی در خط دفاعی سیتی داشته است و شایسته قرار گرفتن در این فهرست است.

,

کولاروف

,

دیگر بازیکن منچستر سیتی است که در این فهرست قرار  دارد و در غیاب کمپانی بازوبند کاپیتانی سیتی را بر بازو می بست.

,

اسمولینگ

,

وین رونی از این مدافع جوان به عنوان یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان یاد می کند. اسمولینگ بر خلاف فصل های قبل در فصل جاری عملکرد خوبی در خط دفاعی شیاطین سرخ داشته است و یکی از چهر های مورد اعتماد لوئیس فان خال بوده است. او دومین بازیکنی از یونایتد است که در این فهرست قرار دارد. با وجود آنکه منچستر یونایتد در فصل جابجایی تابستانی خریدهای خوبی در خط میانی و حمله خود داشت اما بازیکنان فصل قبل این تیم در فهرست بهترین های فصل جاری قرار دارند.

,

هیکتور بیلرین

,

این بازیکن 20 ساله اسپانیایی در جناح راست آرسنال از بهترین ها بوده و نشان داده که خرید بسیاری خوبی برای توپچی ها لندن بوده است. آرسنال بعد از جدایی باکاری سانیا در جناح راست خود به مشکل خورده بود اما بلیرین جوان این خلأ را در خط دفاعی این تیم لندنی پر کرده و بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشته و خیال ونگر را راحت کرده است.

,

هافبک ها

,

کوکلین

,

از این بازیکن فرانسوی به عنوان جدیدترین کشف آرسن ونگر یاد می شود. ونگر فرانسوی استعداد زیادی در کشف ستاره های بزرگ دارد. او بازیکنان معمولی را جذب می کند و با بازی دادن به آنها به ستاره های بزرگ تبدیل می کند. کوکلین یکی از این بازیکنان است. او وقتی به آرسنال پیوست بازیکن بی نام و نشانی بود اما الان به یکی از بهترین هافبک های دفاعی لیگ جزیره تبدیل شده است و از او به عنوان پاتریک ویرا جدید آرسنال یاد می شود.

,

دیمیتری بایت

,

این بازیکن 28 ساله فرانسوی یکی از بهترین های فصل جاری لیگ جزیره بوده است که برای وستهام بازی می کند. وستهام در فصل جاری لیگ جزیره با هدایت بلیچ نتایج بسیار خوبی به دست آورده است و توانسته برابر تیم های بزرگ و شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به پیروزی برسد. دیمیتری بایت سهم بسزایی در این موفقیت داشته است و با این بازیهای درخشانی که به نمایش گذاشته مشتریان زیادی پیدا کرده است.

,

مسوت اوزیل

,

این بازیکن آلمانی یک رکورد جدید را به نام خود در رقابت های لیگ جزیره به ثبت رساند. او در دیدار برابر تاتنهام سازنده تنها گل تیمش بود تا ششمین پاس گل خود را در شش بازی اخیر خود در لیگ جزیره بدهد که این یک رکورد است. اوزیل سومین فصل خود را در لیگ برتر انگلیس پشت سر می گذارد. او در دو فصل نخست با انتقادهای زیادی همراه شد به ویژه در فصل قبل که بسیار بد بود و بازیهای زیادی را هم به خاطر آسیب دیدگی از دست داد.

,

اوزیل در فصل جاری به روزهای اوج خود نزدیک شده است و با بازیهای درخشانی که به نمایش گذاشته در بین هواداران آرسنال محبوب شده است و الان با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند. او یکی از بهترین هافبک های فصل جاری بوده و شایسته قرار گرفتن در این فهرست است.

,

کیوین دی برون

,

سلطان پاس گل فصل قبل فوتبال اروپا به لیگ جزیره بازگشت اما این بار چلسی را انتخاب نکرد بلکه تصمیم گرفت که منچستر سیتی را به  عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. این ستاره جوان بلژیکی خیلی سریع در منچستر سیتی جا افتاد و بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشته است و علاوه بر دادن پاس گل در گلزنی هم موفق بود و توانسته سه گل به ثمر رساند تا در صدرنشینی تیمش تاثیر گذار باشد.

,

ریاض محرز

,

این بازیکن 24 ساله الجزایری برای لستر سیتی بازی می کند و توانسته 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. او عملکرد درخشانی داشته است و حتی از بارسلونا به عنوان یکی از مشتریان او سخن به میان می آید. لسترسیتی با حضور ریاض محرز و واردی تیمی بسیار خطرناک نشان داده است و نتایج آنها نشان می دهد که می توانند نیم نگاهی به کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانام اروپا داشته باشند.

,

مهاجم

,

جیمی واردی

,

چه کسی پیش بینی می کرد که در بین این همه مهاجم سرشناس نام مهاجم لسترسیتی در بین بهترین ها باشد؟ واردی توانست با پشت سر گذاشتن مهاجمانی چون الکسیس سانچس، وین رونی، دیگو کاستا، رحیم استرلینگ، سرخیو آگرو، بنتکه و مارتیال به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شود و در صدر بهترین گلزنان قرار گیرد.

,

لستر سیتی به عنوان تیم شگفتی ساز فصل جاری لیگ جزیره انتخاب شده است. این تیم با درخشش ریاض محرز و جیمی واردی از 12 بازی خود 25 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه سوم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین منچستر سیتی تنها یک امتیاز اختلاف دارد. واردی با زدن 12 گل سهم بسزایی در این موفقیت داشته و شایسته قرار گرفتن در این فهرست است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه