اخبار داغ

هشدار سرلشکر جعفری به وزیر خارجۀ آمریکا؛

شما هرگز قدرت درک دامنه های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت

شما هرگز قدرت درک دامنه های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت
فرمانده کل سپاه پاسداران به هنگام بازدید از توانمندی های دانشگاه امام حسین (ع) در واکنش به تهدیدات اخیر جان کری مبنی براحتمال استفاده از گزینه های نظامی گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است و شما هرگز قدرت درک دامنه های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، صبح امروز سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران به هنگام بازدید از توانمندی های دانشگاه امام حسین (ع) در واکنش به تهدیدات اخیر جان کری مبنی براحتمال استفاده از گزینه های نظامی گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت ساز آماده کرده اند بعید می دانم مردان عاقل شما، اجازه دهند آمریکا را که در یک سوی این نبرد سرنوشت ساز قرار می گیرد، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.

,

آقای کری؛ ما می دانیم شما بدهکارترین کشور جهان هستید و همه می دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادی‌تان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

,

فرمانده سپاه پاسداران گفت: خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

,

جعفری تأکید کرد: آقای کری، آمریکا و قدرت‌های نظامی او، در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل طبعات خانمان برنداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

,

بر اساس اطلاعاتی که به ما می رسد، هم کارشناسان سیاسی و هم صاحب نظران امنیتی آمریکا ، گزینۀ نظامی را برای ایران ، تنها مناسب روی میز ماندن می دانند ولی استفاده از آنرا در عمل ، به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی دانند و هشدارهای خود را در این رابطه به مسئولین آمریکا بارها داده اند.

,

وی افزود: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی، نمی ترسد و بر عکس ، عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرت مند ایران و متحدین انقلابیش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب نیز گونه این ادعا است . بنابراین به شما توصیه می کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی های خود و طرف مقابلتان خرج کنید، و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

,

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آیا می دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گروۀ انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده اند در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنۀ عمل بیاورید. اگر نمی دانید، کمی بیاندیشید و یا تحقیق کنید، یا لا اقل تا زمانی که قرار است منتظر حکمِ عقل عاقلانه خود بنیشیند، از بکارگیری این عبارت مضحک و بی پشوانۀ خرد و اندیشه ورزی، پرهیز نمائید.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه