اخبار داغ

فرماندار دیلم:

ستاد اربعین در دیلم آماده خدمت رسانی شایسته به زوار کربلا است

ستاد اربعین در دیلم آماده خدمت رسانی شایسته به زوار کربلا است
فرماندار دیلم گفت: ستاد اربعین در این شهرستان تشکیل و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی شایسته به زواری که از مسیر این شهرستان به کربلا عزیمت خواهند کرد، درحد توان انجام خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصردیلم، حسن اسماعیلی فرماندار دیلم در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه روسای دستگاه های اجرایی باید تریبون نظام و دولت باشند گفت: کارهایی که در شهرستان در دست اجراست باید به خوبی بازگو و اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصردیلم,


وی اظهار کرد: ایجاد همدلی و همزبانی خوبی که مد نظر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و همه بزرگان نظام است در این شهرستان به خوبی درحال انجام است.

,
,


اسماعیلی بیان کرد: در حوزه مسائل خارجی مهمترین بحث ها مربوط به مذاکرات هسته ای بود که با همدلی بین ارکان نظام نتیجه مثبت و به نفع ملت رقم خورد.

,
,


فرماندار دیلم ادامه داد: پیروزی در مذاکرات با رهنمود های رهبری، تدبیر  روحانی، پشتیبانی نیروی های مسلح و ملت همیشه درصحنه رقم خورد که دستیابی به این مهم از شعارهای دولت تدبیر و امید  بوده است.

,
,


اسماعیلی افزود: درحوزه اقتصادی پس ازروی کار آمدن دولت تدبیر و امید یکی از شاخص های اصلی خروج از رکود و مهار تورم بود که در این ارتباط اقدام های اساسی همانند کاهش نرخ تورم از44 درصد به 13 درصد در این دوسال شاهد بودیم که امیدوارکننده است.

,
,


فرماندار دیلم، ارتقای سطح گمرک به اداره کل، استقرار پنج پزشک متخصص درشهرستان، جلسه هماهنگی منطقه ویژه اقتصادی و راه اندازی دوباره پروژه سد چم شیر را با حمایت های استاندار بوشهر از برنامه های پیش رو برای توسعه این شهرستان عنوان کرد.

,
,


وی خاطر نشان کرد: ستاد اربعین در این شهرستان تشکیل و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی شایسته به زواری که از مسیر این شهرستان به کربلا عزیمت خواهند کرد، درحد توان انجام خواهدشد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه