اخبار داغ

معاون دانشگاه هرمزگان دانشجویان منتقد را تهدید کرد+صوت

معاون دانشگاه هرمزگان دانشجویان منتقد را تهدید کرد+صوت
نشست سیاسی دانشگاه هرمزگان با حضور صادق زیبا کلام تدابیر ویژه امنیتی و تهدید معاون آموزشی دانشگاه به تعلیق تحصیلی دانشجویان حاضر در این جلسه برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه رابطه با آمریکا آری یا نه با حضور صادق زیباکلام با هماهنگی انجمن اسلامی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این برنامه که برخلاف فضای علمی دانشگاه با تدابیر امنیتی ویژه مدیریت می شد موجب نارضایتی دانشجویان این مرکز آموزشی شد.

,

 

,

حاضرین این جمع دانشجویی که از پیش تعیین شده بودند با عبور از مراحل کنترلی و نظارتی وارد سالن اجتماعات دانشگاه می شدند که پس از قرار گرفتن در جایگاه با تهدید مسئول دانشگاه روبرو شدند.

,

 

,

محمدرضا سمتی، معاون آموزشی دانشگاه و نماینده وزیر علوم در شورای نظارت دانشگاه هرمزگان با تهدید دانشجویان حاضر در این جمع نسبت به تعلیق تحصیلی سعی در کنترل فضا و حفظ نظارت بر دانشجویان نمود.

,

 

,

این اقدام سمتی در حالی است که برگزاری چنین برنامه هایی در راستای شفاف سازی سیاسی و تبادل دو سویه  اطلاعات بین  دانشجویان و مهمان می باشد.

,

 

,

آقای روحانی گفتند که من سرهنگ نیستم و حقوقدان هستم حال مسئول دانشگاه هرمزگان در مراسم روز قبل، دانشگاه را تبدیل به پادگان نظامی کرده بود.

,

 

,

این در حالی است که راه اندازی کرسی های نقد و نظریه پردازی و آزاد اندیشی از جمله موضوعات بنیادی و مبنایی است که رهبر معظم  انقلاب(مدظله العالی)  با هدف پاسخ گویی به شبهات در فضای علمی و گفتمان سازی بر آن تاکید دارند و ایجاد فضای آشفته ذهنی با لفاظی ها هیچ کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

,

 

,

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نخبگان کشور بیان داشتند: سخنی را بشنوید، سخنی را بگویید؛ بعد بنشینید فکر کنید. این همان دستور قرآن است. «فبشر عباد. الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه». سخن را باید شنفت، بهترین را انتخاب کرد. و الا فضای جنجال درست کردن، همین می شود که دیدید. جنجال قبل از انتخابات، بعد از انتخابات، انعکاسش می شود این؛ به خصوص وقتی دست بیگانه هم دخالت دارد.

,

 

,

انتظار می رود در فضای کنونی کشور که دشمن در صدد نفوذ به دانشگاههاست مسئولین با بهره گیری از فرمایشات رهبر اتقلاب شرایط را برای گفتمان محیا کنند و از  رخنه دشمن و سیاست زدگی دانشگاهها جلوگیری نمایند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه