اخبار داغ

سردار نقدی در سیمای ملی عنوان کرد:

دولت هیچ برنامه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد/ سیاست های دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، در حد سیاست های روی کاغذ است+فیلم

دولت هیچ برنامه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد/ سیاست های دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، در حد سیاست های روی کاغذ است+فیلم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در شبکه یک سیما، به تشریح برنامه های این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج؛ امشب مهمان شبکه یک سیما بود و به تشریح بخش هایی از سیاست های این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

سردار نقدی در بخشی از گفتگوی خود به انتقاد از دولت پرداخت و عنوان کرد متاسفانه دولت هیچ برنامه ای برای اقتصاد مقاومتی ندارد و تمام برنامه هایش در حد سیاست است.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به توانمندی جوانان ایرانی برای اشتغالزایی و ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک؛ افزود: سازمان بسیج مستضعفین با برگزاری کلاس های آموزشی، مهارت های لازم را به جوانان منتقل کرده و با پرداخت کمک هزینه برای راه اندازی کارگاه های تولیدی صنعتی کوچک، از جوانانی که قصد کارآفرینی دارند حمایت می کند.

,

نقدی در ادامه گفت:سازمان بسیج مستضعفین ظرف دو سال و نیم گذشته 1500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کارآفرینان قرار داده و همچنین تولیدکنندگان جوان را برای بازاریابی و ارائه محصولات شان نیز یاری می کند.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه