اخبار داغ

امام جمعه هرسین به شبکه اجتماعی سلام پیوست/ لزوم بومی سازی شبکه های اجتماعی

امام جمعه هرسین به شبکه اجتماعی سلام پیوست/ لزوم بومی سازی شبکه های اجتماعی
در راستای حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی امام جمعه شهرستان هرسین به شبکه اجتماعی سلام پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی و لزوم استفاده از شبکه های بومی و داخلی اظهار داشت: امروز شبکه های اجتماعی مجازی از جنبه های گوناگون در زندگی جوامع تأثیرگذارند و آشنایی با دیگران، انتقال اطلاعات و داده ها و تحقیقات و مطالعه، که البته در این بین موضوع امنیت و حریم خصوصی مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

وی افزود: بومی سازی شبکه های اجتماعی سوء استفاده را کم تر می کند و لازم است دستگاه های مسئول برای اعتماد بیشتر شهروندان به شبکه های اجتماعی داخلی اقدامات امنیتی ویژه ای انجام دهند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: از آنجاییکه ما هم به عنوان یک شهروند از این ابزار استفاده می کنیم لذا ترجیح اول هر شهروند این است که اطلاعات و محتوای خود را در رسانه ای به اشتراک بگذارند که امنیت بیشتری دارد و در مالکیت خودمان است چون مدیران بسیاری از شبکه های غربی اعتراف کرده اند که در برخی کشورها و در شرایط خاص تحت فشار دولت آمریکا ناچار شده اند که اطلاعات و محتوای کاربران را در اختیار سرئیس های جاسوسی قرار دهند.

,

 

,

حجت الاسلام باقری در پایان اظهار داشت: پس هیچ شکی نیست که امنیت شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه ضمانتی ندارد از طرف دیگر اگر نسخه داخلی بتواند انتظارات کاربران را برطرف کند قطعأ با اقبال مواجه شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه