اخبار داغ

«جریان شیرازی» از تهدید به افشاگری علیه جمهوری اسلامی تا ناسزاگویی به سردبیر شیرازه

«جریان شیرازی» از تهدید به افشاگری علیه جمهوری اسلامی تا ناسزاگویی به سردبیر شیرازه
این جریان برای امسال هم برنامه‌های وسیعی طراحی کرده بود که البته با واکنش دقیق و گسترده رسانه‌های داخلی مواجه شد. در روزهای هفته وحدت، رسانه‌های مختلف مطالب متعددی در افشای وابستگی این جریان به انگلیس منتشر کردند که با استقبال مردم مواجه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پایگاه تحلیلی - خبری شیرازه نوشت: امسال، اگرچه جریان شیرازی‌ها سعی داشتند تا دوباره افکار انحرافی خود را در فضای رسانه‌ای برجسته سازند، اما حضور پررنگ رسانه‌ها و برخی مداحان کشور نه تنها آن‌ها را از این اقدامات پلید بازداشت که باعث عصبانی شدن آن‌ها هم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شیرازه, جریان شیرازی‌ها,

جریان شیرازی‌ها که سید صادق شیرازی را مرجع تقلید خود می‌داند، سال‌ها است که بر اهانت و فحاشی به اهل سنت اصرار می‌ورزد. ‌آن‌ها به کوچکترین نمادهای اهل سنت هم رحم نکرده و با فحاشی نسبت به آن‌ها عملا مخالفت خود را با وحدت اسلامی آشکارا فریاد می‌زنند. در حالی که امام خمینی از 12 تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت نام‌گذاری کرده‌اند، سال گذشته این جریان از 9 تا 15 ربیع الاول را هفته برائت نام نهاد تا ضدیت خود با مسئله مهم وحدت میان شیعیان و اهل سنت را نشان دهد.

,

این جریان برای امسال هم برنامه‌های وسیعی طراحی کرده بود که البته با واکنش دقیق و گسترده رسانه‌های داخلی مواجه شد. در روزهای هفته وحدت، رسانه‌های مختلف مطالب متعددی در افشای وابستگی این جریان به انگلیس منتشر کردند که با استقبال مردم مواجه شد و عملا تیر جریان شیرازی‌ها را به سنگ زد. همراهی برخی مداحان از جمله حاج منصور ارضی با رسانه‌های داخلی در محکومیت این شیعیان افراطی که از بلندگوهای انگلیس تشیع را تبلیغ می‌کنند، باعث شد تا طیف مذهبی و هیئتی بیشتر از قبل جریان شیرازی‌ها را بشناسند.

, وابستگی این جریان به انگلیس,

اما حالا این جریان که زخم‌خورده رسانه‌های انقلابی است، به دلیل عصبانیت زیاد، به زعم خود نظام اسلامی را تهدید کرده است! اخیرا شبکه‌های اجتماعی حامی سید صادق شیرازی، اطلاعیه‌ای را صادر کرده‌اند که بیشتر از این‌که ترسناک باشد، خنده‌دار است!

,
, ,

این عصبانیت تا حدی بوده که برخی از حامیان سید صادق شیرازی که خود را نماینده او معرفی می‌کردند، در تماس با سردبیر شیرازه، مطالب این سایت را توهین به مرجع بزرگ شیعیان دانسته و آن را محکوم و وی را تهدید کرده بودند!

,

به نظر می رسد با همت، دقت و اولویت شناسی شیعیان، کمکم پرده از چهره واقعی جریان ضد وحدت که در فحاشی به رهبر انقلاب اسلامی و سایر مسئولان نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، برداشته خواهد شد و مردم بهتر از قبل این شیعیان افراطی که مزدور دشمن‌اند را خواهند شناخت.

, این شیعیان افراطی که مزدور دشمن‌اند,

یاسر الحبیب و مجتبی شیرازی پدر همسر او ساکن لندن و
محمد هدایتی و حسن اللهیاری در آمریکا٬‌
افکار سید صادق شیرازی را ترویج می‌کنند

انتهای پیام/

, ,
,

یاسر الحبیب و مجتبی شیرازی پدر همسر او ساکن لندن و
محمد هدایتی و حسن اللهیاری در آمریکا٬‌
افکار سید صادق شیرازی را ترویج می‌کنند

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه