اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر:

نوسانات ارز بی‌تاثیر بر قیمت طلا/قیمت طلا تا پایان هفته افزایشی نخواهد داشت

نوسانات ارز بی‌تاثیر بر قیمت طلا/قیمت طلا تا پایان هفته افزایشی نخواهد داشت
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه نوسانات اخیر در بازار ارز بر قیمت طلا بی تاثیر بوده است، گفت: قیمت طلا متاثر از قیمت جهانی طلاست و تا پایان هفته نوسانی در این بازار نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشتی‌آرای در گفتگو با خبرنگار سایت خبری «رازق» با اشاره به افزایش قیمت ارز در چند روز گذشته اظهار داشت: در هفته اخیر با وجودی که در آستانه اربعین حسینی  هستیم تقاضای ارز  به شدت برای سفر های زیارتی افزایش یافته و به دنبال آن عرضه کاهش یافته است که همین می تواند یکی از علت های افزایش قیمت ارز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «رازق»,

وی با توجه به قیمت ها در بازار طلا عنوان کرد: بازار طلا بر خلاف بازار ارز و دلار در رکود به سر می برد و داد و ستدی انجام نمی شود؛ قیمت ها نیز در این بازار نوسانی نداشته و علیرغمی که قیمت جهان طلا همچنان روندی نزولی را به خود گرفته اما بازار طلای ایران از ثبات خاصی برخوردار است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و  با عنوان اینکه نوسانات دلار بر روی بازار طلا بی تاثیر بوده است افزود: به علت کاهش قیمت جهانی طلا نوسانات ارز بر روی بازار داخلی طلا تاثیر چندانی نداشته است و باعث شده تا قیمت طلا ثابت بماند.

,

کشتی آرای ادامه داد: این ثبات قیمت ها تا پایان هفته و بعد از ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت و افزایش قیمت طلا تنها بسته به بازار جهانی است و تا زمانی که قیمت جهانی طلا تغییری نکند قیمت طلا در داخل نیز این روند ثابت را در پیش خواهد داشت.

,

وی در پایان تصریح کرد: قیمت طلا و سکه تا پایان این هفته ثابت خواهد بود و باید دید تا پس از اتمام این سفرهای اربعین و کاهش تقاضا برای ارز چه اتفاقاتی در بازار طلا خواهد افتاد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه