اخبار داغ

در دیدار «ولایتی» با «بشار اسد» چه گذشت؟

در دیدار «ولایتی» با «بشار اسد» چه گذشت؟
مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل امروز یکشنبه در سفری رسمی وارد سوریه شد و با رئیس‌جمهوری این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای و همکاری‌های دو جانبه به تبادل نطر پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آنا، «علی‌اکبر ولایتی» در این دیدار که در دو بخش خصوصی و عمومی برگزار شد علاوه بر ابلاع سلام مقام معظم رهبری و ملت و دولت ایران به رئیس‌جمهوری، دولت و ملت سوریه از دیدار دوباره با «بشار اسد» ابراز خرسندی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در آغاز این دیدار که «محمدرضا شیبانی» سفیر ایران در سوریه و «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز حصور داشتند، رئیس‌جمهوری سوریه علاوه بر تشکر از مواصع اصولی مقام معطم رهبری و همراهی دولت و ملت ایران از پایداری سوریه گفت: تحولات جدی در منطقه در ماه‌های اخیر به‌وقوع پیوسته است و اگر همراهی جمهوری ایران به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم وجود نداشت، شاهد این پیروزی‌ها نبودیم و من از مواضع اصولی مقام معطم انقلاب در این‌باره اطلاع دارم و تشکر می‌کنم.
,
 
,
مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل در این دیدار گفت: با حضور و شجاعت شما و ملت سوریه دوره‌ای افتخارآمیز و بی‌نظیر از سوریه در تاریخ بر جای مانده است و به‌دلبل آنکه در مقابل دشمنان اسلام و این جنگ جهانی و جریانات افراطی و تکفیری ایستاده‌اید مایه مباهات و افتخار هستید.
,
 
,
وی افزود: رهبر معطم انقلاب همواره از دولت و ملت سوریه حمایت کرده‌اند و برای پیروزی شما دعا می‌کنند. یاست محترم جمهوری ایران نیز پیام محبت و سلام خود را ابلاع کردند و همواره از این مسیر حمایت کرده‌اند. مطمئن هستیم پیروزی نصیب مقاومت و مردم سوریه خواهد بود.
,
 
,
رئیس‌جمهوری سوریه نیز با تاکید بر آگاهی کامل از حمایت مردم ایران گفت: همه پیروزی‌ها و استقامت و پایداری انجام شده، مرهون حمایت‌های رهبری، دولت و مردم شریف ایران است و اگر این حمایت ها نبود حتما پیروزی محقق نمی‌شد.
,
 
,
در ادامه این دیدار مهمترین تحولات و موضوعات منطقه‌ای و چشم‌انداز آینده در جلسه جداگانه‌ای بررسی و تبادل‌نطر شد.
,
 
,
همچنین قرار است ولایتی فردا (دوشنبه) برای دیدار با مقام‌های لبنانی راهی بیروت شود.
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه