اخبار داغ

عقد قرارداد تاکسیرانی با خودروسازهای خارجی

عقد قرارداد تاکسیرانی با خودروسازهای خارجی
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در قرارداد جدید، انحصار ایران خودرو در بحث تامین تاکسی به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران، مسعود طبیعی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی‌های شهری کشور؛ با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی شامل دو بخش نوسازی و توسعه می‌شود، اظهار کرد: در بخش نوسازی یک تاکسی نو جایگزین یک تاکسی فرسوده می‌شود و در بخش توسعه، در شهرهای که شاخص پایین است باید تعداد تاکسی‌ها افزایش یابد بی آنکه تاکسی از رده خارج شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: در قرارداد جدید علاوه بر ایران خودرو، سایپا هم نسبت به تامین نیاز مجموعه تاکسیرانی اقدام می‌کند و با این قرارداد جدید، انحصار ایران خودرو در حوزه تاکسی به پایان رسید و از این رو کیفت تولیدات بهتر می‌شود. چرا که تا قبل از این ایران خودرو تنها خودرو تولیدی‌اش که معیار تاکسی به شمار می‌رفت سمند بود و به دلیل تک محصولی کیفیت تاکسی‌های سمند پایین بود.

,

طبیعی با اشاره به عقد قرار داد با خودرو سازان خارجی، گفت: مقرر شده بخشی از نیاز تاکسیرانی از سوی شرکت‌های خودروساز خارجی تامین شود که البته با توجه به هزینه بالای خرید خودروهای خارجی شرکت‌های سرمایه گذار وارد عرصه می‌شوند و با استخدام راننده نسبت به خدمات رسانی و جا به جایی مسافران اقدام می‌کنند.

,

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: عقد قرار داد جدید به نوعی امضا شده که چنانچه در یک مدت مشخص تاکسیران با خرابی خودرو مواجه شد قطعه ساز نسبت به پرداخت جریمه به تاکسیران اقدام کند که شرکت سایپا این شرایط را نپذیرفته اما ایران خودرو با  وجود موافقت و عقد قرارداد، به نظر می‌رسد پایبند به چنین قرار دادی نباشد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه