اخبار داغ

ثبت جهانی راهپیمایی اربعین حسینی

ثبت جهانی راهپیمایی اربعین حسینی
معاون گردشگری گفت: وضعیت ارایه خدمات به زوار اربعین در مرز شلمچه از نظم خوبی برخوردار است و مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با همدیگر در معرفی امکانات و ارایه خدمات از هماهنگی خوبی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون گردشگری گفت: وضعیت ارایه خدمات به زوار اربعین در مرز شلمچه از نظم خوبی برخوردار است و مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با همدیگر در معرفی امکانات و ارایه خدمات از هماهنگی خوبی برخوردار است.
طی سفر و بازدید رییس مجلس شورای اسلامی و معاون گردشگری کشور مرتضی رحمانی‌موحد افزود: دستگاه‌های گوناگون در خدمت به زوار فعالیت دارند و از جمله صدور روادید، خدمات و اسکان و ایاب و ذهاب که خوشبختانه با مدیریت بهینه‌ای که شده وضعیت و کیفیت خدمات‌رسانی متفاوت از سال‌های قبل است.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی با جدیت پیگیر ثبت پرونده اربعین به عنوان میراث معنوی جهانی به صورت مشترک با عراق در سازمان یونسکو است و مذاکرات مقدماتی با دولت عراق در این باره انجام شده که آنها هم موافقت خود را اعلام کرده‌اند.
رحمانی‌موحد گفت: مراسم اربعین به عنوان میراث معنوی دارای تأثیرات بسیاری در جهان اسلام و حتی خارج از آن است که سالی یک بار به وقوع می‌پیوندد و باید در سطح جهانی معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه