اخبار داغ

دکتر اسماعیل احمدی:

نامه‌های‎ رهبری در دانشگاه‌ها تدریس شود

نامه‌های‎ رهبری در دانشگاه‌ها تدریس شود
معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین گفت: هر دو نامه مهم مقام معظم رهبری که حاوی نظریات متقن و مستدل علوم انسانی به ویژه جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی می‌باشد بایستی در دانشگاه‌ها تدریس شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت نامه‌های امام خامنه ای به جوانان غرب یادآور نامه‌های پیامبر اعظم (ص) به پادشاهان ایران و روم در صدر اسلام و نامه امام راحل به گورباچف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ضمن دعوت از صاحب‌نظران و اساتید برای شرح و تبیین این نامه‌ها بیان کرد: یکی از بهترین منابع ما در تولید علم بومی مبتنی بر نظریات اسلامی این نامه‌ها می‌باشد که جا دارد کرسی‌های تفسیر برای بسط و توضیح آنها شکل بگیرد.

,

احمدی در این خصوص افزود: هر دو نامه مهم مقام معظم رهبری که حاوی نظریات متقن و مستدل علوم انسانی به ویژه جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی می‌باشد بایستی در دانشگاه‌ها تدریس شود.

,

این مدرس دانشگاه با انتقاد از نظریات غربی که امروز شاهد نتایج ناموفق آن در جوامع گوناگون هستیم خاطرنشان کرد: نامه معظم‌لّه باب جدیدی از علم حقیقی را به روی جامعه دانشگاهی گشوده است که بایستی از فرصت به وجود آمده حداکثر استفاده را برد و گرنه خود را از این انوار دانش بی‌بهره خواهیم ساخت.

,

وی با اشاره به محتوای نامه ها ادامه داد: حقیقتا شناخت رهبر دانشمندمان از جوامع گوناگون و اقشار مختلف سیاسیون- جوانان- گروهک‌های تروریستی و اتفاقاتی که در کل دنیا صورت می‌گیرد شناختی بی‌نظیر است که همین تسلط بر افکار و رفتار آحاد ملل می‌تواند توسط اساتید علوم انسانی مورد بررسی قرار گیرد.

,

معاون روابط عمومی بسیج گفت: جدی‌ترین اشکال دانشمندان و روشنفکران غربی، جدایی آنها از بدنه اجتماع بوده که خود را تافته جدا بافته از عموم مردم می‌دانند لذا شناخت آنها از توده‌ها مبتنی بر رسانه‌ها و نقل قول ها ست نه بر مبنای مشاهده مستقیم و مطالعات میدانی و ارتباطات عمیق در سطح جامعه.

,

وی در پایان گفت: یقینا بایستی جامعه دانشگاهی و اهالی رسانه‌ها و هنرمندان هر یک با ابزارهای در اختیار خود در نشر و انعکاس ماندگار این دو نامه از منظر فعالیت خود اقدام نمایند تا بیش از پیش شاهد نتایج شگرف و اثرگذار آن در دنیا باشیم.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه