اخبار داغ

پاسخ سیدجواد هاشمی به خبر کذب روزنامه نگار جنجالی

پاسخ سیدجواد هاشمی به خبر کذب روزنامه نگار جنجالی
کارگردان نمایشنامه دروازه ساعات خبر یکی از روزنامه ها در رابطه با بیان وجود "معضلات نگران کننده فرهنگی در کیش" از زبان وی را تکذیب کرده و فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری کیش را قابل تقدیر دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کیش پرس، سید جواد هاشمی کارگردان و نویسنده نمایشنامه «دروازه ساعات» گفت: متاسفانه یکی از روزنامه ها خبری از زبان بنده درج کرده است که به هیچ عنوان صحت نداشته و بنده آن را تکذیب می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کیش پرس,


وی افزود: این خبر برداشت نامناسب و غلطی است از صحبت های انجام شده وبنده مطلبی را که در کنفرانس حوزه هنری مطرح کردم در اینجا بطور کامل بیان می کنم تا جوابیه ای غیر مستقیم، برای عمل شیطنت آمیز خبرنگار آن روزنامه باشد.

,
,


بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها اظهار کرد: بنده عرض کردم « امیدوارم نمایشنامه هایی همانند " دروازه ساعات" با این حجم بازیگر و در سطح حرفه ای در ایام سوگواری خاص همانند اربعین و 28 صفر در جزیره کیش به روی پرده برود تا به صورت موازی در ایام سوگواری جایگزینی برای کنسرت ها و برنامه های شاد روزهای عادی و مراسم شادمانی باشد تا در جلب گردشگران به رونق بیشتر جزیره کیش بیانجامد.»

,
,


وی تصریح کرد: در آن مصاحبه بنده گفتم « در سطح کشوربه طور کلی معضلات فرهنگی زیاد داریم و بودجه فرهنگی کفاف این معضلات را نمی دهد» و به هیچ عنوان به جزیره کیش اشاره مستقیمی نداشتم.

,
,


هاشمی تاکید کرد: بنده به عنوان یک هنرمند از حوزه هنری کیش تشکر می کنم که با هدفگذاری مناسب برای ایجاد فرهنگ حسینی در این ایام گروه هنری ما را به خدمت گرفته است.

,
,


وی ادامه داد: هوای خوب و مناسب این ایام از سال در جزیره کیش فرصت مغتنم و مناسبی است تا نمایشنامه هایی همانند "دروازه ساعات "که یادآور خاطره غم انگیز حضور سرهای شهدا در دروازه شام با درنظر گرفتن تبلیغات مسموم امویان است برگزار شود.

,
,


این کارگردان و بازیگر سینمای کشورمان با اشاره به اینکه بنده خود را عضو کوچکی از مردم کشور عزیز ایران و جزیره زیبای کیش به عنوان یک کیشوند می دانم تاکید کرد: امیدوارم کیشوندان از این اشتباه فاحش و برداشت نادرست خبرنگار این روزنامه که نیازی به نام بردن از آن نیست ناراحت نشده باشند.

,
,


وی اظهار کرد: بنده از طرف خبرنگار و روزنامه مذکور از تمامی کیشوندان عذرخواهی می کنم و می خواهم کیشوندان بدانند که بنده همیشه خود را عضوی از مردم و جامعه کیش می دانم.

,
,


نمایشنامه «دروازه ساعات» از مجموعه هنری سوگواره «مسلخ عشق» از امشب به مدت 10شب از ساعت 20 و 30 دقیقه در پارکینگ بازار ونوس نزدیک اسکله تفریحی به اجرا در خواهد آمد.

,
,


برگزاری دو نمایشگاه عکس و پوستر و دو تعزیه مدرن از برنامه های جنبی این سوگواره هنری است.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه