اخبار داغ

در بیانیه بسیج دانشجویی گناباد اعلام شد:

ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم

ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم
بسیج دانشجویی گناباد در بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو اعلام داشت: مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله « ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای گناباد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد با انتشار بیانیه ای به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اعلام داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه های گناباد با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله « ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

در طول یک ‌قرن اخیر، همواره ایران عزیز شاهد حضور فعال جامعه دانشگاهی کشور درعرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده است و 16آذر 1332 سرآغازی بود بر حضور آگاهانه و تاثیرگذار دانشگاهیان در عرصه سیاسی کشور حضوری هوشمندانه که به رهبری امام خمینی (ره)تجلی یافت.

,

شاید آن روز که سنگ فرش‌های دانشکده فنی دانشگاه تهران به خون سه شهید دانشجو رنگین شد، سردمداران استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار، گمان نمی‌کردند که این روز، نقطه آغازین جنبشی خواهد بود که از قلب آن چمران‌ها، علم‌الهدی‌ها، باکری‌ها و ... به پا خواهند خواست و هیمنه پوشالین امپراطوری شرق و غرب را در هم خواهند شکست.

,

به فرموده مقام معظم رهبری 16 آذر مال دانشجوی ضد آمریکاست، مال دانشجوی ضد سلطه است؛ دانشجویی که استکبار و ظلم را بر نمی تابد و با جان و دل در مقابلش می ایستد و با مشت های گره کرده «نه» می گوید.

,

اکنون و پس از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی، صدور انقلاب به بار نشسته و مستضعفین جهان و توده‌های مردم نسبت به حیله های استکبار و آمریکای جهانخوار آگاه شده و در جهت نفی استکبار آمریکا قدم برداشته‌اند.

,

امروز روح انقلاب اسلامی که همان نفی سلطه ابرقدرت‌های استثمارگر ملت‌هاست در انقلاب‌های منطقه تبلور یافته است. جغرافیای منطقه و جهان در حال تغییر است و این عصر به گفته امام راحل (ره) نه عصر دولت‌ها و حکومت‌ها، بلکه عصر ملت‌هاست.

,

استکبار جهانی در تلاش است تا با نا آرام‌سازی منطقه و ارسال سلاح به خط اول مقاومت، مسیر انقلاب‌های ضداستکباری منطقه را به سوی دیگری منحرف نماید؛ در این میان برخی ساده ‌لوحان و خائنان داخلی نیز همسو با استکبار جهانی تفاوتی میان تحولات ساختگی سوریه و دیگر جنبش‌های مردمی قائل نبوده و حتی در برابر مظلومیت مردم مظلوم بحرین سکوت پیشه می‌کنند؛ دانشجویان بسیجی ضمن حمایت از انقلاب‌های اسلامی منطقه و محکوم نمودن دخالت خارجی در تحولات خاورمیانه، تنها تحول اصیل را ناشی از اراده‌ی ملت‌ها و مستقل از دخالت ابرقدرت‌های سلطه‌گر می‌دانند.

,

یکی از مهم‌ترین مسائل جاری کشور که فشار فراوانی را به طبقات مستضعف جامعه تحمیل می‌کند بحث گرانی و فشارهای اقتصادی است؛ متأسفانه در یک سال اخیر و به بهانه‌ی تحریم‌ها شاهد رکود و درهم‌ ریختگی بازار بوده‌ایم؛ در شرایطی که کشورهای غربی تمام هم خود را برای تسلیم نمودن ملت ایران بسیج نموده‌اند و در صدد هستند اراده‌ی پولادین ملت را درهم‌ شکسته و آنها را به زانو درآورند، کوتاهی مسئولان و پرداختن به حاشیه‌های بی‌اهمیت و منازعات شخصی، جز ریختن آب به آسیاب دشمن چه حاصلی در پی دارد؟ در حالیکه در سال جاری با کاهش فروش نفت روبرو شده‌ایم، جای آن بود که مسئولان کشور با رویکردی مقاومتی، جلوی ریخت ‌و پاش‌ها و هزینه‌های زائد را گرفته و با مبارزه‌ی روز افزون با فساد اداری عبور از این گردنه دشوار را تسهیل نمایند، ولی متأسفانه به نظر می‌رسد که اراده‌ ای جدی برای صرفه‌جویی و استفاده‌ی بهینه‌ی از فرصت‌ها و قطع دست سودجویانی که در صدد هستند با نفوذ به مراکز حساس همچون بانک‌ها و سایر نقاط مهم تصمیم‌گیری، کیسه ‌ای برای خود بدوزند، وجود ندارد. چنین وضعی بی‌شک منجر به افزایش شکاف طبقاتی و به دنبال آن دور شدن از آرمان‌های اصیل انقلاب دارد.

,

آمریکای جنایتکار، نهادهای قضایی و حقوقی بین المللی بدانند که ما فرزندان عاشوراییم، ما از نسل حسینیم قدرت مان در ایمان ماست آنجا که تمام ایدئولوژی و دنیای زر و زور و تزویر در برابرش زانو خواهد زد.

,

به مسئولین کشور نیز میگوییم الزامات 9 گانه رهبری را باید رعایت شود و ما دانشجویان بصیر و بیدار با دقت اعمال و رفتار متقابل 5+1 و جمهوری اسلامی را در عمل به وعده هایشان رصد می کنیم و در مقابل زیاده خواهی ها خواهیم ایستاد.

,

اکنون در شرایطی که فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود می‌باشد، جنبش دانشجویی به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه‌ای صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العین قرار دادن منویات ولی امرمسلمین حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای (دامه برکاته) مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند و در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع نمایند.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه های گناباد با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله « ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه