اخبار داغ

مهدی محمدی:

کاندیداتوری سیدحسن خمینی آنقدر مهم نیست، مهم پروژه‌ای است که این کاندیداتوری در چارچوب آن رخ داده است/این بازی هاشمی رفسنجانی است

کاندیداتوری سیدحسن خمینی آنقدر مهم نیست، مهم پروژه‌ای است که این کاندیداتوری در چارچوب آن رخ داده است/این بازی هاشمی رفسنجانی است
مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت:گمانم این است که این موضوع آنقدرها که درباره آن سرو صدا شده مهم نیست. مهم پروژه ای است که این کاندیداتوری در چارچوب آن، و به عنوان بخشی از آن رخ داده است.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در فیسبوک درباره صحبت های احتمال در خصوص کاندیداتوری سید حسن خیمنی نوشت: نکته ای درباره کاندیداتوری آقای سید حسن خمینی به نظرم می رسد. گمانم این است که این موضوع آنقدرها که درباره آن سرو صدا شده مهم نیست. مهم پروژه ای است که این کاندیداتوری در چارچوب آن، و به عنوان بخشی از آن رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 سید حسن خمینی در اینجا یک متغیر تابع است نه متغیر مستقل. او بر اساس تعزیف نقش در یک بازی بزرگ تر کاندیدا شده که خودش کارگردان این بازی نیست و حتی بعید میدانم در طراحی آن هم شریک بوده باشد. این بازی هاشمی رفسنجانی است.

,

 

,

 اینکه سید حسن خمینی پذیرفته بخشی از این بازی باشد مسئله ای است که باید در آن تامل کرد نه صرف بازیگری او در صحنه ای به نام انتخابات خبرگان. مگر اینکه آقای خمینی خود برای ما بگوید که چنین نیست و او خود برای خویش تصمیم گرفته است.

,

 

,

صبر می کنیم تا ببینیم.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه