اخبار داغ

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل بنی احمدی:

اصلاح سبک زندگی و خانواده با تبلیغ چهره به چهره و قلم/ اختتامیه همایش جمعیت در کرج

اصلاح سبک زندگی و خانواده با تبلیغ چهره به چهره و قلم/ اختتامیه همایش جمعیت در کرج
طلاب خواهر این توانمندی را دارند تا با بهره مندی از منبر تبلیغ چهره به چهره و قلم، در تغییر و تصحیح نگرش در خصوص افزایش جمعیت، اصلاح سبک زندگی و خانواده، گام های موثری بردارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هادیان البرز؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران درباره فلسفه برگزاری همایش جمعیت، خانواده و سبک زندگی در حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت: سیاست تحدید نسل در برهه ای از تاریخ در کشور اجرا شد و اهداف آن نیز در سال ۱۳۷۱ محقق شد. ولی از سال ۱۳۷۱ به بعد با توجه به تغییر شرایط و نیاز کشور باید سیاست دولت و مردم از شعار فرزند کمتر به تفکر افزایش جمعیت تغییر و هدایت می شد که متاسفانه مورد غفلت واقع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هادیان البرز,

وی با اشاره به اهمیت پرورش نسل جوان عالم، پر نشاط و پویا به عنوان ضروری ترین سرمایه کشور خاطرنشان کرد: طلاب خواهر این توانمندی را دارند تا با بهره مندی از منبر تبلیغ چهره به چهره و قلم، در تغییر و تصحیح نگرش در خصوص افزایش جمعیت، اصلاح سبک زندگی و خانواده، گام های موثری بردارند.
وی افزود: با توجه به اینکه موضوع افزایش جمعیت در استان البرز مانند دیگر استانها نیاز به تحقیق و پژوهش دارد تا سیاست افزایش جمعیت مبتنی بر واقعیت ها و شرایط کنونی جامعه برنامه ریزی شود و قابلیت اجرایی داشته باشد برای همین قرار شد تا این همایش با هدف ارتقای علمی و بینشی صحیح طلاب و افزایش روحیه پژوهش برگزار شود.
وی گفت: تا این لحظه با استقبال طلاب خواهر برای شرکت در فراخوان همایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده روبرو شدیم و پس از بررسی مقالات ارسالی در کمیته داوری، در همایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده که با حضور تعدادی از مسئولان حوزه علمیه قم و استان که ۱۰ دی ماه امسال در مرکز مدیریت استان برگزار خواهد شد مقالات برتر معرفی شده و از آنها تقدیر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی در پایان از انتشار مقالات برتر در سایت حوزه علمیه خواهران استان البرز و تعدادی از روزنامه های استانی به صورت سلسله مقالات خبر داد.

,
,
,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه