اخبار داغ

افتتاح نخستین دیوار مهربانی جاجرم / یخچال مهربانی در جاجرم راه اندازی می شود

افتتاح نخستین دیوار مهربانی جاجرم / یخچال مهربانی در جاجرم راه اندازی می شود
پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بزار. این شعاری است که روی چند رخت‌آویز و قلاب وصل شده روی دیوارنوشته شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمپین "دیوار مهربانی" رفته‌رفته در حال تبدیل شدن به یک سنت در سراسر کشور می‌شود و از سوی دیگر بازتاب رسانه‌ای جهانی پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدتی است مردم و سازمان‌های مردم نهاد نسبت به تأسیس زنجیره‌ای دیوارهای مهربانی در شهرها و استان‌های مختلف کشور اقدام کرده‌اند.

,

هر یک از ما لباس، کتاب و وسایل مختلفی داریم که بدون استفاده گوشه اتاق یا انباری خانه خاک می‌خورند. بر روی همه این دیوارها یک شعار حک شده است.

,

لازم داری بردار لازم نداری بزار. در واقع این شعار از ما می‌خواهد وسایلی که دیگر از آن استفاده‌ای نداریم درحالی‌که ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد را در فضای در نظر گرفته‌شده قرار دهیم تا به دست نیازمندان برسد.

,

به گزارش پایگاه گروه خبری؛ ساکنان شهرستان جاجرم نیز از این قافله عقب نمانده‌اند و شروع به تأسیس دیوارهای مهربانی در جاجرم.خیابان مطهری نبش حوزه علمیه کرده‌اند.

, پایگاه , گروه, خبری,

یکی از این اعضا گفت: هدف از تأسیس این دیوارها توسعه فرهنگ کمک کردن و کمک گرفتن است.

,

امیر مهرپور هدف از تاسیس طرح دیوار مهربانی در شهرستان جاجرم را اینگونه بیان کرد: پس از مشاهده طرح در فضای مجازی اینترنت, شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون  و مشورت با چند نفر از کسبه های شهر و موافقت آنان  تصمیم گرفتیم از این حرکت خداپسندانه حمایت کنیم و با قرار دادن چنین فضایی در شهر به توسعه فرهنگ مهربانی کمک کنیم.

,

وی با بیان اینکه هر مسلمان و ایرانی باید به فکر نیازمندان باشد افزود: مشکلات زندگی اقشار کم درآمد بیشتر شده است و به خوبی قابل‌لمس است که مردم به سختی زندگی می‌کنند.

,

مهرپور گفت: چند سال پیش این موضوع به فکر کسی هم نمی‌رسید ولی فشار زندگی دیگر روی همه اثر گذاشته حالا وظیفه همه است که در حد توان خود برای پر کردن خلأهای پیش‌آمده که شاید علل مختلفی هم داشته است استفاده کنند.

,

مهرپور گفت: این طرح و طرح‌های دیگری که مطرح می‌شود همگی ادا کردن وظیفه انسانی یک فرد مسلمان را مطرح می‌کند که در حال فراموش بود.

,

وی در پایان از راه‌اندازی یخچال مهربانی که در راستای همین عمل خداپسندانه است خبر داد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه