اخبار داغ

معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری

حجت‌الاسلام حاج شیخ کاظم صدیقی را بشناسیم

حجت‌الاسلام حاج شیخ کاظم صدیقی را بشناسیم
خطیب جمعه امروز تهران بابیان اینکه معیشت مردم باید دغدغه حکومت اسلامی باشد، گفت: بی‌توجهی به دغدغه‌ معیشت مردم که همه‌چیز خود را فدای این انقلاب و اسلام کرده‌اند، جفای به تاریخ و جفای به این مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ وی در سال 1330، در خانواده‏ای مذهبی در شهرستان ابهر به دنیا آمد. در سال 1342، هم‌زمان با نهضت امام خمینی (ره) به قم رفت و در مدرسه علمیه حقانی تحصیلات دینی را آغاز نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
 
تحصیلات

وی دروس مقدمات را در محضر آیات: خزعلی، جنتی، حسن‌زاده آملی، حائری تهرانی، شهید مفتح، محمدی گیلانی و حرم پناهی به پایان رساند و دروس سطح را از محضر آیات: احمدی میانجی، مشکینی، محمدی گیلانی استفاده کرد. خارج فقه و اصول را از محضر آیات: شیخ مرتضی حائری یزدی، شبیری زنجانی و وحید خراسانی بهره برد. فلسفه اسلامی را نزد آیات: جوادی آملی، مصباح یزدی و انصاری شیرازی تلمذ کرد و فلسفه غرب را نزد شهید بهشتی و حجت‏الاسلام دکتر احمدی فراگرفت. همچنین از محضر بزرگانی مانند آیات عظام: بهاءالدینی، بهجت، کشمیری و دیگر بزرگان، بهره‏های معنوی فراوان برد.
 
فعالیت‏های تبلیغی

وی از همان نخستین سال‏های طلبگی به امور تبلیغی اهتمام ویژه‏ای داشت و تاکنون نیز در تهران و سایر شهرهای کشور، فعالیت‏های گسترده تبلیغی دارد. وی در همین راستا سفرهای زیادی به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی داشته و درراه بسط و گسترش معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام تلاش فراوانی داشته است.
حجت‏الاسلام صدیقی بعد از پیروزی انقلاب با اصرار مرحوم آیت‌الله شهید قدوسی، در قوه قضائیه مشغول به کارشده و تاکنون در دستگاه قضائی کشور فعالیت می‏کند. در سال 1383، حوزه علمیه امام خمینی (ره) را در تهران پایه‌گذاری کرد و در سال 1388 از سوی رهبر فرزانه انقلاب به‌عنوان امام‌جمعه موقت تهران منصوب شد.

سوابق تدریس

حجت‏الاسلام صدیقی در تهران درس خارج فقه بخش امربه‌معروف و نهی از منکر از کتاب جواهر الکلام فی شرح شرایع الاسلام را تدریس می‌کند.

وی همچنین به‌عنوان مفسر قرآن در مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم اقدام به تدریس تفسیر قرآن می‌کند.
وی در حوزه علمیه امام خمینی کلاس اخلاق اسلامی برای طلاب علوم دینی برگزار می‌نماید که در آن‌همه طلاب صرف‌نظر از مقطع تحصیلی حضور دارند. در این جلسات طلاب علوم دینی با توجه به این‌که گاهی نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ سال از وی کوچک‌ترند با شورونشاط خاصی شرکت می‌نمایند.
7.JPG
 آیت الله صدیقی در ضریح عبدالعظیم

ارتباط با جوانان

وی توانسته است با صرف وقت و حوصله با اغلب قشرها جامعه رابطه صمیمی برقرار نماید ولی دراین‌بین ارتباط دوستانه با جوانان پررنگ‌تر است. صدیقی ضمن خوش‌رویی و مهربانی با آن‌ها هم‌صحبت می‌شود وبه سؤالات اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و... آنها پاسخ می‌دهد. اغلب این جوانان طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزانی هستند که با اولین برخورد و دیدار به وی علاقه‌مند می‌شوند. بیشتر این جوانان به‌عنوان طلبه تصمیم به ادامه تحصیل در حوزه علمیه امام خمینی را می‌گیرند.

 رابطه صدیقی با جوانان به شکلی است که وقتی طلاب جوان وی را حضرت استاد خطاب می‌کنند، وی به آن‌ها می‌گوید: (من رفیق شما هستم نه چیز دیگری، به شرط اینکه شما رفیق نیمه راه نباشید و من را همراهی کنید) تا باهم مسیر بندگی خدا را طی کنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی در خصوص جوانان معتقد است: اقتدار، عزت، استقلال، پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان غیور این مرزوبوم است.

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی جوانان غیور ایران اسلامی تأکید کرد: همه جوانان حسینی بسیجی هستند.

مواضع و دیدگاه‌ها

عده‌ای سر سفره شهدا برای هفت‌پشت خود ثروت اندوخته و با فتنه گران همدست شدند

عده‌ای از انقلاب سهم خواهی کردند، کسی از انقلاب طلبکار نیست، همه بدهکار انقلابیم، عده‌ای که سر سفره شهدا ریاست خود را کرده و برای هفت‌پشت خود ثروت اندوختند با فتنه گران همدست شدند، حرمت ولایت را شکستند، آن‌هایی که مدعی خط امام بودند در هتاکی پیشتاز شدند، یک‌وقت دیدیم آقای اوباما و رؤسای انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی از این آقایان حمایت می‌کنند، چه رذالتی بالاتر از این.
۰۹ دی ۱۳۹۱

اسیدپاشی‌ها برنامه‌ای برای تخریب نهی از منکر است

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که مسئله تأسف‌بار اسیدپاشی‌ها این بار جنایت شخصی نبود که یک جوان علاقه‌مند به دختری درحرکتی انتقام‌جویانه انجام داده باشد، افزود: این اتفاق یک توطئه بود تا قانون امربه‌معروف و نهی از منکر که از ضروریات دین است را تحت‌الشعاع قرار دهد.
خطبه نماز جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳
 
طرح شهرداری درباره بانوان مهم‌تر از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت بود

طرح تکریم زنان که در شهرداری تهران انجام شد اما از سوی رسانه‌های خارجی مورد هجمه قرار گرفت از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت مهم‌تر است.
۱۸ مرداد ۱۳۹۳

سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین واژه‌هاست

نام حزب‌الله و سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین و پرجاذبه‌ترین واژه‌ها در عصر معاصر است، در کشورهای اسلامی محبوب‌ترین چهره این چهره عزیز است، ما این روز را گرامی داشته و برای پیروزی همه‌جانبه حزب‌الله دعا می‌کنیم.
۱۸مرداد ۱۳۹۳

مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند

نابودند کسانی که می‌خواهند اشرافیت موشکی را به بیگانگان دهند و از استقلال هسته‌ای ایران چشم‌پوشی کنند، مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند.
۱۱ خرداد ۱۳۹۳

گزارش کمیسیون برجام حاصل دعوت از همه کارشناسان و صاحب‌نظران بود

صدیقی با اشاره به بررسی برجام در کمیسیونی که در مجلس شورای اسلامی جهت این کار در نظر گرفته‌شده بود، گفت: در این کمیسیون از همه صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت کردم ولی آنچه در مجلس اتفاق افتاد در شأن نبود. چرا برخی عجله می‌کنند؟ مجلس باید به مردم اعتماد بدهد چرا یک‌طرفه قضاوت شود؟ از مجلس توقع خاص داریم و باید به وظیفه شرعی خود عمل کند.
94/07/17
 
امام حسین هم عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران بابیان اینکه مطالبه این فضا برای ما، هم استراتژی به‌حساب می‌آید و هم یک نوع تاکتیک، ادامه داد: امام حسین (ع) نیز در شب عاشورا عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد و به او پیشنهادهایی داد. امام می‌دانست که عمر سعد قبول نمی‌کند اما خواست به دنیا بی‌منطقی بودن آن‌ها و منطقی بودن خود را نشان دهد.
 ۲۴ آبان ۱۳۹۲ خطبه‌های نماز جمعه
 
برخی‌ امام حسین (ع) را هم افراطی می‌دانند

برخی از این مکاتب غرب‌گرا خروج از دین را اعتدال می‌دانستند. از دیدگاه آن‌ها امام حسین (ع)- العیاذ بالله افراطی است. حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و بسیاری از انسان‌های متدین را هم آن‌ها افراطی می‌دانند. خب! اگر منظور از اعتدال این دیدگاه باشد، بسیار خطرناک است.
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ گفت‌وگو با وطن امروز
 
کسانی که می‌گویند به غنی‌سازی احتیاجی نداریم خائن هستند

عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان فضایی را نتیجه ایمان است و افرادی که می‌گویند ما به غنی‌سازی احتیاجی نداریم، یا جاهل یا خائن هستند.
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ مراسم عطرافشانی مزار شهدا
 
به کاندیداهایی که در تبلیغات خودشان اسراف می‌کنند رأی ندهید

کسانی که هزینه‌های زیادی و درواقع اسراف در تبلیغات خود می‌کنند، قابل‌قبول نیستند. چراکه اگر وارد مجلس هم شوند در بیت‌المال نیز برای پیشرفت خودریخت و پاش می‌کنند.
وابستگان به اربابان قدرت و ثروت نباید وارد مجلس شوند چراکه در این صورت آن‌ها نماینده مردم نیستند. بلکه نماینده صاحبان ثروت و قدرتمند هستند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ نماز جمعه تهران
 
آیت‌الله خزعلی با حجت‌الاسلام صدیقی "برادر" شدند

Capture-JPGببببببببب.JPG
آیت‌الله خزعلی و حجت‌الاسلام صدیقی در روز عید غدیر صبح امروز سه‌شنبه پیمان برادری بستند.
          ۲۴ آبان ۱۳۹۰
 
در فتنه محارب بودن برخی مشخص شد

سران فتنه در رفتارهایی که پس از انتخابات از خود نشان دادند، به آشوب و ناامنی دامن زده و از این‌که نظام و مملکت از بین برود و نفوسی در این میان پایمال شود، هیچ باکی‌ نداشتند. لذا گناه، گناه کمی در پیشگاه پروردگار متعال نبود و این گناه عنوان‌های فقهی مختلفی پیدا کرد و هم این‌که محارب بودن برخی افراد مشخص شد. آن‌کسانی که افراد مسلحی را به جان جامعه انداختند و کارهای ناپسند بعدی را به وجود آوردند، کسانی بودند که فضا را برای جامعه ناامن کردند. سران فتنه بدانند که مردم با همه بزرگواری و کرامتی که دارند، نسبت به این افراد اوج ناراحتی و نارضایتی را دارا هستند.
 
این افراد نه‌تنها به‌نظام ضربه زدند، بلکه اگر ملی باشند، به ملیت هم ضربه زدند؛ سران فتنه به آسایش عمومی و امنیت کشور آسیب وارد کردند. منشأ اجتماع همه منحرفین شدند و برای همه دشمنان نظیر سلطنت‌طلب، بهایی، منافق و تروریست زمینه فعالیت فراهم کردند و همه این‌ها جمع شدند و نتیجه این جمع شدن به‌صورت مسائلی نظیر شکستن حرمت ماه مبارک رمضان ظهور و بروز پیدا کرد.
۰۷ بهمن ۱۳۹۱ در گفت‌وگو با رجانیوز
 
 
این جرأت از مردم گرفته‌شده است که جلوی دهن‌کجی به دین را بگیرند
 
امربه‌معروف و نهی از منکر پاسداری همگانی از خوبی‌هاست، لذا امربه‌معروف یک عاطفه عمومی،‌ یک هم‌افزایی عمومی و یکی از برجستگی‌های بسیار عالی دین اسلام است.

چنین قانونی (قانون حمایت از امران به معروف ناهیان از منکر) مدت‌ها معطل شده بود و امروز شاهدیم عده‌ای جسور شدند و به مقدسات جسارت می‌کنند، عده‌ای در برابر احکام اسلامی نه‌تنها در خفا معصیت می‌کنند بلکه علناً دهن‌کجی می‌کنند و این جرئت گویا از مردم گرفته‌شده است که جلوی این میکروب و ویروس را بگیرند. فساد اداری و بداخلاقی‌ها و خشونت برخی منکرانی است که در جامعه ما رواج دارد، دروغ‌گویی برخی که در جامعه عمومی مطرح می‌شود.
۰۹ آبان ۱۳۹۳ نماز جمعه تهران
 
جریان انحرافی مرجعیت را قبول ندارد
جریانات انحرافی مرجعیت، اسلام فقاهتی و حاکمیت ولی‌فقیه را قبول ندارد و متأسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می‌زند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ یادواره شهید حجت‌الاسلام ابراهیمی
 
 
تذکر شدید حجت‌الاسلام صدیقی به احمدی‌نژاد در محضر رهبر انقلاب و واکنش شدید مردم
 
صدیقی ضمن اشاره به جاودان بودن شجره طیبه ولایت گفت: این شجره و جریان ولایت و ولایت‌فقیه عالی‌قدر الهی است و حفظ و حراست آن نیز الهی است و اگر کسی نسبت به آن خدشه و یا دهن‌کجی کند بی‌شک من کوب و حقیر خواهد شد مثل همین ماجرای اخیر که امیدواریم ایشان از برخی اطرافیان و رفتارش دست بردارد و به دامان ملت و ولایت بازگردد. آقای عزیز این مملکت دولت موقت دیده است، بنی‌صدر دیده است، شما که در برابر آن‌ها چیزی نیستید. جریان مخالف شما می‌گفت روضه‌های حضرت زهرا (س) ستاد انتخاباتی شما شده است، شما سر سفره حضرت زهرا (س) رأی آورده‌اید و امروز پشت پا به روضه‌ها و سفره حضرت زهرا‌(س) می‌زنید.
 
-در این لحظه تکبیر کوبنده حضار تأییدی بر سخنان ایشان بود و جلسه دقایقی با شدت ابراز عشق حاضرین به ساحت مقام عظمای ولایت و با شعار‌های ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، "‌خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست "‌، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگه‌دار متوقف گردید. شدت این ابراز احساسات به حدی بود که تمامی مسئولین حاضر در جلسه ازجمله اعضای هیأت دولت شدیداً متأثر شده و گریستند.

شب اول عزاداری بیت مقام معظم رهبری ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰
 
بی‌توجهی به معیشت مردم جفا به آنان است

خطیب جمعه امروز تهران بابیان اینکه معیشت مردم باید دغدغه حکومت اسلامی باشد، گفت: بی‌توجهی به دغدغه‌ معیشت مردم که همه‌چیز خود را فدای این انقلاب و اسلام کرده‌اند، جفای به تاریخ و جفای به این مردم است.
۱۱ شهریور ۱۳۹۰
 
«حجاب» بالاترین جهاد در حمایت از حریم ولایت است

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه «حجاب» سنگر محکمی برای زنان محسوب می‌شود، گفت: «حجاب» تیری است که استکبار را سرافکنده می‌کند و بالاترین جهادی است که در حمایت جدی از حریم ولایت مطرح می‌شود.
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ در گفت‌وگو با فارس
 
هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود
برخی از بیت امام بودند ولی با امام نبودند

وی با ابراز اینکه یکی از واجبات الهی حضور در مساجد و حفظ اجتماعات حزب‌اللهی است، گفت: نگذارید این‌هایی که دست حزب‌اللهی‌ها را بسته‌اند و می‌خواهند مجلس را قبضه کنند، دوباره فتنه کنند. هیچ‌کدام از فتنه‌گرها، این چند اسمی‌ها که در زمان انتخابات ظاهر می‌شوند در جبهه‌های 8 ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود. امروز هم وظیفه حفظ حرم آل الله برای شماست. کدام‌یک از این‌ها شهید نداده‌اند؟ نکند در خانه بنشینید و دوباره شهر و کشور را ناامن کنند. شخصیت زده نشوید. بعضی‌ها هستند که از امام بودند و با امام نبودند. از بیت امام بودند و با امام نبودند و فتنه کردند و رهبری را در زمان فتنه تنها گذاشتند. در خانه ننشینید و به این‌ها امان ندهید که این نوع سیاست هم عبادت است.
مراسم اربعین شهید روح‌الله قربانی ۲۷ آذر ۱۳۹۴
 
مقابله با سران فتنه نیازمند 9 دی دیگری است
مقابله با سران فتنه نیازمند حضور با بصیرت مردم همانند حماسه 9 دی است.
22 اردیبهشت 93 در حاشیه همایش «العبد»
nf00281475-1.jpg

رهبر انقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید

این خطیب سرشناس با یادآوری دیدار اخیر جمعی از طلاب با رهبر انقلاب اظهار داشت: چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شمارا حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم، رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان‌ها خود را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید.
بی‌باک ۰۷ دی ۱۳۹۱
 
,
 
تحصیلات

وی دروس مقدمات را در محضر آیات: خزعلی، جنتی، حسن‌زاده آملی، حائری تهرانی، شهید مفتح، محمدی گیلانی و حرم پناهی به پایان رساند و دروس سطح را از محضر آیات: احمدی میانجی، مشکینی، محمدی گیلانی استفاده کرد. خارج فقه و اصول را از محضر آیات: شیخ مرتضی حائری یزدی، شبیری زنجانی و وحید خراسانی بهره برد. فلسفه اسلامی را نزد آیات: جوادی آملی، مصباح یزدی و انصاری شیرازی تلمذ کرد و فلسفه غرب را نزد شهید بهشتی و حجت‏الاسلام دکتر احمدی فراگرفت. همچنین از محضر بزرگانی مانند آیات عظام: بهاءالدینی، بهجت، کشمیری و دیگر بزرگان، بهره‏های معنوی فراوان برد.
 
فعالیت‏های تبلیغی

وی از همان نخستین سال‏های طلبگی به امور تبلیغی اهتمام ویژه‏ای داشت و تاکنون نیز در تهران و سایر شهرهای کشور، فعالیت‏های گسترده تبلیغی دارد. وی در همین راستا سفرهای زیادی به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی داشته و درراه بسط و گسترش معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام تلاش فراوانی داشته است.
حجت‏الاسلام صدیقی بعد از پیروزی انقلاب با اصرار مرحوم آیت‌الله شهید قدوسی، در قوه قضائیه مشغول به کارشده و تاکنون در دستگاه قضائی کشور فعالیت می‏کند. در سال 1383، حوزه علمیه امام خمینی (ره) را در تهران پایه‌گذاری کرد و در سال 1388 از سوی رهبر فرزانه انقلاب به‌عنوان امام‌جمعه موقت تهران منصوب شد.

سوابق تدریس

حجت‏الاسلام صدیقی در تهران درس خارج فقه بخش امربه‌معروف و نهی از منکر از کتاب جواهر الکلام فی شرح شرایع الاسلام را تدریس می‌کند.

وی همچنین به‌عنوان مفسر قرآن در مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم اقدام به تدریس تفسیر قرآن می‌کند.
وی در حوزه علمیه امام خمینی کلاس اخلاق اسلامی برای طلاب علوم دینی برگزار می‌نماید که در آن‌همه طلاب صرف‌نظر از مقطع تحصیلی حضور دارند. در این جلسات طلاب علوم دینی با توجه به این‌که گاهی نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ سال از وی کوچک‌ترند با شورونشاط خاصی شرکت می‌نمایند.
,
, تحصیلات, تحصیلات,
,
,
,
, فعالیت‏های تبلیغی, فعالیت‏های تبلیغی,
,
,
,
,
, سوابق تدریس, سوابق تدریس,
,
,
,
,
,
7.JPG
, 7.JPG,
 آیت الله صدیقی در ضریح عبدالعظیم
,

ارتباط با جوانان

وی توانسته است با صرف وقت و حوصله با اغلب قشرها جامعه رابطه صمیمی برقرار نماید ولی دراین‌بین ارتباط دوستانه با جوانان پررنگ‌تر است. صدیقی ضمن خوش‌رویی و مهربانی با آن‌ها هم‌صحبت می‌شود وبه سؤالات اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و... آنها پاسخ می‌دهد. اغلب این جوانان طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزانی هستند که با اولین برخورد و دیدار به وی علاقه‌مند می‌شوند. بیشتر این جوانان به‌عنوان طلبه تصمیم به ادامه تحصیل در حوزه علمیه امام خمینی را می‌گیرند.

 رابطه صدیقی با جوانان به شکلی است که وقتی طلاب جوان وی را حضرت استاد خطاب می‌کنند، وی به آن‌ها می‌گوید: (من رفیق شما هستم نه چیز دیگری، به شرط اینکه شما رفیق نیمه راه نباشید و من را همراهی کنید) تا باهم مسیر بندگی خدا را طی کنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی در خصوص جوانان معتقد است: اقتدار، عزت، استقلال، پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان غیور این مرزوبوم است.

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی جوانان غیور ایران اسلامی تأکید کرد: همه جوانان حسینی بسیجی هستند.

مواضع و دیدگاه‌ها

عده‌ای سر سفره شهدا برای هفت‌پشت خود ثروت اندوخته و با فتنه گران همدست شدند

عده‌ای از انقلاب سهم خواهی کردند، کسی از انقلاب طلبکار نیست، همه بدهکار انقلابیم، عده‌ای که سر سفره شهدا ریاست خود را کرده و برای هفت‌پشت خود ثروت اندوختند با فتنه گران همدست شدند، حرمت ولایت را شکستند، آن‌هایی که مدعی خط امام بودند در هتاکی پیشتاز شدند، یک‌وقت دیدیم آقای اوباما و رؤسای انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی از این آقایان حمایت می‌کنند، چه رذالتی بالاتر از این.
۰۹ دی ۱۳۹۱

اسیدپاشی‌ها برنامه‌ای برای تخریب نهی از منکر است

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که مسئله تأسف‌بار اسیدپاشی‌ها این بار جنایت شخصی نبود که یک جوان علاقه‌مند به دختری درحرکتی انتقام‌جویانه انجام داده باشد، افزود: این اتفاق یک توطئه بود تا قانون امربه‌معروف و نهی از منکر که از ضروریات دین است را تحت‌الشعاع قرار دهد.
خطبه نماز جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳
 
طرح شهرداری درباره بانوان مهم‌تر از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت بود

طرح تکریم زنان که در شهرداری تهران انجام شد اما از سوی رسانه‌های خارجی مورد هجمه قرار گرفت از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت مهم‌تر است.
۱۸ مرداد ۱۳۹۳

سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین واژه‌هاست

نام حزب‌الله و سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین و پرجاذبه‌ترین واژه‌ها در عصر معاصر است، در کشورهای اسلامی محبوب‌ترین چهره این چهره عزیز است، ما این روز را گرامی داشته و برای پیروزی همه‌جانبه حزب‌الله دعا می‌کنیم.
۱۸مرداد ۱۳۹۳

مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند

نابودند کسانی که می‌خواهند اشرافیت موشکی را به بیگانگان دهند و از استقلال هسته‌ای ایران چشم‌پوشی کنند، مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند.
۱۱ خرداد ۱۳۹۳

گزارش کمیسیون برجام حاصل دعوت از همه کارشناسان و صاحب‌نظران بود

صدیقی با اشاره به بررسی برجام در کمیسیونی که در مجلس شورای اسلامی جهت این کار در نظر گرفته‌شده بود، گفت: در این کمیسیون از همه صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت کردم ولی آنچه در مجلس اتفاق افتاد در شأن نبود. چرا برخی عجله می‌کنند؟ مجلس باید به مردم اعتماد بدهد چرا یک‌طرفه قضاوت شود؟ از مجلس توقع خاص داریم و باید به وظیفه شرعی خود عمل کند.
94/07/17
 
امام حسین هم عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران بابیان اینکه مطالبه این فضا برای ما، هم استراتژی به‌حساب می‌آید و هم یک نوع تاکتیک، ادامه داد: امام حسین (ع) نیز در شب عاشورا عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد و به او پیشنهادهایی داد. امام می‌دانست که عمر سعد قبول نمی‌کند اما خواست به دنیا بی‌منطقی بودن آن‌ها و منطقی بودن خود را نشان دهد.
 ۲۴ آبان ۱۳۹۲ خطبه‌های نماز جمعه
 
برخی‌ امام حسین (ع) را هم افراطی می‌دانند

برخی از این مکاتب غرب‌گرا خروج از دین را اعتدال می‌دانستند. از دیدگاه آن‌ها امام حسین (ع)- العیاذ بالله افراطی است. حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و بسیاری از انسان‌های متدین را هم آن‌ها افراطی می‌دانند. خب! اگر منظور از اعتدال این دیدگاه باشد، بسیار خطرناک است.
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ گفت‌وگو با وطن امروز
 
کسانی که می‌گویند به غنی‌سازی احتیاجی نداریم خائن هستند

عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان فضایی را نتیجه ایمان است و افرادی که می‌گویند ما به غنی‌سازی احتیاجی نداریم، یا جاهل یا خائن هستند.
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ مراسم عطرافشانی مزار شهدا
 
به کاندیداهایی که در تبلیغات خودشان اسراف می‌کنند رأی ندهید

کسانی که هزینه‌های زیادی و درواقع اسراف در تبلیغات خود می‌کنند، قابل‌قبول نیستند. چراکه اگر وارد مجلس هم شوند در بیت‌المال نیز برای پیشرفت خودریخت و پاش می‌کنند.
وابستگان به اربابان قدرت و ثروت نباید وارد مجلس شوند چراکه در این صورت آن‌ها نماینده مردم نیستند. بلکه نماینده صاحبان ثروت و قدرتمند هستند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ نماز جمعه تهران
 
آیت‌الله خزعلی با حجت‌الاسلام صدیقی "برادر" شدند
,
, ارتباط با جوانان, ارتباط با جوانان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مواضع و دیدگاه‌ها, مواضع و دیدگاه‌ها,
,
, عده‌ای سر سفره شهدا برای هفت‌پشت خود ثروت اندوخته و با فتنه گران همدست شدند, عده‌ای سر سفره شهدا برای هفت‌پشت خود ثروت اندوخته و با فتنه گران همدست شدند,
,
,
,
,
, اسیدپاشی‌ها برنامه‌ای برای تخریب نهی از منکر است, اسیدپاشی‌ها برنامه‌ای برای تخریب نهی از منکر است,
,
,
,
,
, طرح شهرداری درباره بانوان مهم‌تر از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت بود, طرح شهرداری درباره بانوان مهم‌تر از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت بود,
,
,
,
,
, سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین واژه‌هاست, سید حسن نصرالله از شیرین‌ترین واژه‌هاست,
,
,
,
,
, مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند, مرگ بر این تفکراتی باد که از عزت و سرافرازی و رفاه مردم ایران صرف‌نظر می‌کنند,
,
,
,
,
, گزارش کمیسیون برجام حاصل دعوت از همه کارشناسان و صاحب‌نظران بود, گزارش کمیسیون برجام حاصل دعوت از همه کارشناسان و صاحب‌نظران بود,
,
,
,
,
, امام حسین هم عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد, امام حسین هم عمر سعد را به مذاکره دعوت کرد,
,
,
,
,
, برخی‌ امام حسین (ع) را هم افراطی می‌دانند, برخی‌ امام حسین (ع) را هم افراطی می‌دانند,
,
,
,
,
, کسانی که می‌گویند به غنی‌سازی احتیاجی نداریم خائن هستند, کسانی که می‌گویند به غنی‌سازی احتیاجی نداریم خائن هستند,
,
,
,
,
, به کاندیداهایی که در تبلیغات خودشان اسراف می‌کنند رأی ندهید, به کاندیداهایی که در تبلیغات خودشان اسراف می‌کنند رأی ندهید,
,
,
,
,
,
, آیت‌الله خزعلی با حجت‌الاسلام صدیقی "برادر" شدند, آیت‌الله خزعلی با حجت‌الاسلام صدیقی "برادر" شدند,

Capture-JPGببببببببب.JPG
,
, Capture-JPGببببببببب.JPG,
آیت‌الله خزعلی و حجت‌الاسلام صدیقی در روز عید غدیر صبح امروز سه‌شنبه پیمان برادری بستند.
          ۲۴ آبان ۱۳۹۰
,
,
 
در فتنه محارب بودن برخی مشخص شد

سران فتنه در رفتارهایی که پس از انتخابات از خود نشان دادند، به آشوب و ناامنی دامن زده و از این‌که نظام و مملکت از بین برود و نفوسی در این میان پایمال شود، هیچ باکی‌ نداشتند. لذا گناه، گناه کمی در پیشگاه پروردگار متعال نبود و این گناه عنوان‌های فقهی مختلفی پیدا کرد و هم این‌که محارب بودن برخی افراد مشخص شد. آن‌کسانی که افراد مسلحی را به جان جامعه انداختند و کارهای ناپسند بعدی را به وجود آوردند، کسانی بودند که فضا را برای جامعه ناامن کردند. سران فتنه بدانند که مردم با همه بزرگواری و کرامتی که دارند، نسبت به این افراد اوج ناراحتی و نارضایتی را دارا هستند.
 
این افراد نه‌تنها به‌نظام ضربه زدند، بلکه اگر ملی باشند، به ملیت هم ضربه زدند؛ سران فتنه به آسایش عمومی و امنیت کشور آسیب وارد کردند. منشأ اجتماع همه منحرفین شدند و برای همه دشمنان نظیر سلطنت‌طلب، بهایی، منافق و تروریست زمینه فعالیت فراهم کردند و همه این‌ها جمع شدند و نتیجه این جمع شدن به‌صورت مسائلی نظیر شکستن حرمت ماه مبارک رمضان ظهور و بروز پیدا کرد.
۰۷ بهمن ۱۳۹۱ در گفت‌وگو با رجانیوز
 
 
این جرأت از مردم گرفته‌شده است که جلوی دهن‌کجی به دین را بگیرند
 
امربه‌معروف و نهی از منکر پاسداری همگانی از خوبی‌هاست، لذا امربه‌معروف یک عاطفه عمومی،‌ یک هم‌افزایی عمومی و یکی از برجستگی‌های بسیار عالی دین اسلام است.

چنین قانونی (قانون حمایت از امران به معروف ناهیان از منکر) مدت‌ها معطل شده بود و امروز شاهدیم عده‌ای جسور شدند و به مقدسات جسارت می‌کنند، عده‌ای در برابر احکام اسلامی نه‌تنها در خفا معصیت می‌کنند بلکه علناً دهن‌کجی می‌کنند و این جرئت گویا از مردم گرفته‌شده است که جلوی این میکروب و ویروس را بگیرند. فساد اداری و بداخلاقی‌ها و خشونت برخی منکرانی است که در جامعه ما رواج دارد، دروغ‌گویی برخی که در جامعه عمومی مطرح می‌شود.
۰۹ آبان ۱۳۹۳ نماز جمعه تهران
 
جریان انحرافی مرجعیت را قبول ندارد
جریانات انحرافی مرجعیت، اسلام فقاهتی و حاکمیت ولی‌فقیه را قبول ندارد و متأسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می‌زند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ یادواره شهید حجت‌الاسلام ابراهیمی
,
, در فتنه محارب بودن برخی مشخص شد, در فتنه محارب بودن برخی مشخص شد,
,
,
,
,
,
,
,
, این جرأت از مردم گرفته‌شده است که جلوی دهن‌کجی به دین را بگیرند, این جرأت از مردم گرفته‌شده است که جلوی دهن‌کجی به دین را بگیرند,
,
,
,
,
,
,
, جریان انحرافی مرجعیت را قبول ندارد, جریان انحرافی مرجعیت را قبول ندارد,
,
,
 
,
 
تذکر شدید حجت‌الاسلام صدیقی به احمدی‌نژاد در محضر رهبر انقلاب و واکنش شدید مردم
 
صدیقی ضمن اشاره به جاودان بودن شجره طیبه ولایت گفت: این شجره و جریان ولایت و ولایت‌فقیه عالی‌قدر الهی است و حفظ و حراست آن نیز الهی است و اگر کسی نسبت به آن خدشه و یا دهن‌کجی کند بی‌شک من کوب و حقیر خواهد شد مثل همین ماجرای اخیر که امیدواریم ایشان از برخی اطرافیان و رفتارش دست بردارد و به دامان ملت و ولایت بازگردد. آقای عزیز این مملکت دولت موقت دیده است، بنی‌صدر دیده است، شما که در برابر آن‌ها چیزی نیستید. جریان مخالف شما می‌گفت روضه‌های حضرت زهرا (س) ستاد انتخاباتی شما شده است، شما سر سفره حضرت زهرا (س) رأی آورده‌اید و امروز پشت پا به روضه‌ها و سفره حضرت زهرا‌(س) می‌زنید.
 
-در این لحظه تکبیر کوبنده حضار تأییدی بر سخنان ایشان بود و جلسه دقایقی با شدت ابراز عشق حاضرین به ساحت مقام عظمای ولایت و با شعار‌های ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، "‌خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست "‌، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگه‌دار متوقف گردید. شدت این ابراز احساسات به حدی بود که تمامی مسئولین حاضر در جلسه ازجمله اعضای هیأت دولت شدیداً متأثر شده و گریستند.
,
, تذکر شدید حجت‌الاسلام صدیقی به احمدی‌نژاد در محضر رهبر انقلاب و واکنش شدید مردم, تذکر شدید حجت‌الاسلام صدیقی به احمدی‌نژاد در محضر رهبر انقلاب و واکنش شدید مردم,
,
,
,
,

شب اول عزاداری بیت مقام معظم رهبری ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰
 
بی‌توجهی به معیشت مردم جفا به آنان است

خطیب جمعه امروز تهران بابیان اینکه معیشت مردم باید دغدغه حکومت اسلامی باشد، گفت: بی‌توجهی به دغدغه‌ معیشت مردم که همه‌چیز خود را فدای این انقلاب و اسلام کرده‌اند، جفای به تاریخ و جفای به این مردم است.
۱۱ شهریور ۱۳۹۰
 
«حجاب» بالاترین جهاد در حمایت از حریم ولایت است

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه «حجاب» سنگر محکمی برای زنان محسوب می‌شود، گفت: «حجاب» تیری است که استکبار را سرافکنده می‌کند و بالاترین جهادی است که در حمایت جدی از حریم ولایت مطرح می‌شود.
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ در گفت‌وگو با فارس
 
هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود
برخی از بیت امام بودند ولی با امام نبودند

وی با ابراز اینکه یکی از واجبات الهی حضور در مساجد و حفظ اجتماعات حزب‌اللهی است، گفت: نگذارید این‌هایی که دست حزب‌اللهی‌ها را بسته‌اند و می‌خواهند مجلس را قبضه کنند، دوباره فتنه کنند. هیچ‌کدام از فتنه‌گرها، این چند اسمی‌ها که در زمان انتخابات ظاهر می‌شوند در جبهه‌های 8 ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود. امروز هم وظیفه حفظ حرم آل الله برای شماست. کدام‌یک از این‌ها شهید نداده‌اند؟ نکند در خانه بنشینید و دوباره شهر و کشور را ناامن کنند. شخصیت زده نشوید. بعضی‌ها هستند که از امام بودند و با امام نبودند. از بیت امام بودند و با امام نبودند و فتنه کردند و رهبری را در زمان فتنه تنها گذاشتند. در خانه ننشینید و به این‌ها امان ندهید که این نوع سیاست هم عبادت است.
مراسم اربعین شهید روح‌الله قربانی ۲۷ آذر ۱۳۹۴
 
مقابله با سران فتنه نیازمند 9 دی دیگری است
مقابله با سران فتنه نیازمند حضور با بصیرت مردم همانند حماسه 9 دی است.
22 اردیبهشت 93 در حاشیه همایش «العبد»
,
,
,
, بی‌توجهی به معیشت مردم جفا به آنان است, بی‌توجهی به معیشت مردم جفا به آنان است,
,
,
,
,
, «حجاب» بالاترین جهاد در حمایت از حریم ولایت است, «حجاب» بالاترین جهاد در حمایت از حریم ولایت است,
,
,
,
,
, هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود, هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود,
, برخی از بیت امام بودند ولی با امام نبودند , برخی از بیت امام بودند ولی با امام نبودند ,
,
,
,
,
, مقابله با سران فتنه نیازمند 9 دی دیگری است, مقابله با سران فتنه نیازمند 9 دی دیگری است,
,
,
nf00281475-1.jpg
, nf00281475-1.jpg,

رهبر انقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید

این خطیب سرشناس با یادآوری دیدار اخیر جمعی از طلاب با رهبر انقلاب اظهار داشت: چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شمارا حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم، رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان‌ها خود را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید.
بی‌باک ۰۷ دی ۱۳۹۱
 
,
, رهبر انقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید, رهبر انقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه