اخبار داغ

رایزنی نامزد اصلاح‌طلب با فعالان اقتصادی بدسابقه برای دریافت پول+جزئیات

رایزنی نامزد اصلاح‌طلب با فعالان اقتصادی بدسابقه برای دریافت پول+جزئیات
یک فعال رسانه ای از یک کانون به اصطلاح اقتصادی کار آفرینی درخواست حمایت کرده و قصد دارد تا ضمن تدوین نقشه راهی برای فعالیت‌های بعدی خود، لیستی متشکل از افراد مختلف را تهیه کرده و در اختیار این کانون قرار دهد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه فعالیت های نامزدها برای راهیابی به دهمین مجلس شورای اسلامی، برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که نامزد انتخابات شده بودند فعالیت های انتخاباتی خود را گسترش داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا آقای «الف» که یکی از فعالان رسانه‌ای اصلاح طلب و از نامزدهای ثبت نام کننده انتخابات مجلس به شمار می‌رود، با برخی از فعالان وابسته به یک کانون قدرت و ثروت رایزنی هایی برای جلب حمایت‌های مالی انجام داده است.

,

این فعال رسانه ای از یک کانون اقتصادی به اصطلاح کار آفرینی درخواست حمایت کرده و قصد دارد تا ضمن تدوین نقشه راهی برای فعالیت‌های بعدی خود، لیستی متشکل از افراد مختلف را تهیه کرده و در اختیار این کانون قرار دهد.

,

لیست مورد نظر از برخی چهره‌های گمنام و ناشناس و البته منتسب به عارف در جریان های سیاسی کشور که اساساً این افراد اصلاح طلب هستند، تشکیل شده است.

,

اعضای این کانون به اصطلاح اقتصادی و کارآفرینی که سرمایه های زیادی را نیز در خود جای داده است قرار است از آقای «الف» و دیگر اعضای این لیست حمایت و آن را به عنوان کاندیداهای حامی کارآفرینی منتشر کنند.

,

برخی از مدیران این کانون سابقه کیفری و همچنین عضویت در گروه های ضد نظام را نیز در کارنامه خود دارند.

,

با توجه به آمارهای بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، این افراد سعی دارند تا با اقداماتی از این دست برای خود سابقه حمایت از کارآفرینان و مبارزه با بیکاری آماده کرده تا از این طریق بتوانند رأی مردم را جلب کنند.

,

نزدیک شدن نامزدها با کانون های ثروت یکی از موضوعاتی است که همواره انتخابات مجلس را به حاشیه کشانده و مانع از انجام صحیح وظایف نمایندگان مجلس شده است.

,

یکی از هشدارهایی که رهبر انقلاب در سال های اخیر نسبت به آن بارها ابراز نگرانی کرده اند، نزدیکی نامزدها به کانون‌های قدرت و ثروت در جریان انتخابات بوده است.

,

ایشان در این خصوص فرمودند: «این خیلى خطر بزرگى است که کسى به خاطر تأمین نمایندگى در یک دوره، نزدیک بشود به صاحبان ثروت یا به صاحبان قدرت.»

,

رهبری در جای دیگر نیز از مردم خواسته اند تا به کسانی رأی بدهند که که به کانون‌هاى ثروت و قدرت متصل نباشند.

,

این عناصر اصلاح طلب برای تهیه آرای مورد نظر جریان اصلاح طلبی و تأمین هزینه های انتخاباتی خود به سراغ کانون‌های ثروت رفته‌اند.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه