اخبار داغ

حرف های زیدان بعد از برد پرگل رئال

حرف های زیدان بعد از برد پرگل رئال
زین الدین زیدان در اولین تجربه خود به عنوان مربی رئال موفق شد یک پیروزی عالی 5-0 مقابل دپورتیوو دشت کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، زیدان که هفته گذشته جانشین بنیتس شده بود، موفق شد تیمی متحول شده از لحاظ روحی را به مصاف دپور بفرستد و نتیجه اش برتری پرگل 5-0 بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


اسطوره فرانسوی در نشست خبری پس از بازی گفت:" وقتی در یک بازی برنده می شوید، یک مربی فقط می تواند خوشحال و راضی باشد و من الان بسیار خوشحالم. بیش از هر چیزی از عملکرد بازیکنانم خوشم آمد.پیروزی 5-0 هرگز کار ساده ای نیست و از همه، چه آنهایی که بازی کردند و چه نیمکت نشینان راضی هستم. شک ندارم که این روند ادامه خواهد داشت البته هنوز در خیلی موارد باید بهتر شویم. یک هفته تا بازی بعدی وقت داریم و فرصت خوبی است تا روی نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم."

استقبال خوب هواداران:" پس از 10 سال بار دیگر در برنابئو مورد لطف هواداران قرار گرفتم و ممنونشان هستم. هدف من هم جلب رضایتشان است. هوادار به ورزشگاه می آید تا بازی خوبی از بازیکنان تیم محبوبش ببیند و ما امشب پاداش خوبی به آنها دادیم."

راموس و رونالدو:" بین دو نیمه راموس کمی احساس درد کرد و فردا مورد آزمایش پزشکی قرار خواهد گرفت. رونالدو هم امشب عالی بود هرچند که گلی نزد. مطمئنم که در بازی های بعدی او برای ما گل های زیادی خواهد زد."

گرت بیل:" گرت فوق العاده بود. از او هم مثل دیگر بازیکنان خواسته بودم که وقتی توپ در اختیارش نیست، در امر دفاع شرکت کند. او در هر دو فاز دفاع و حمله نمایش خوبی داشت."

چه چیزی در رئال تغییر کرده:" چیزی عوض نشده. بازیکنان همان بازیکنان هستند و فقط مربی است که تغییر کرده و من سعی دارم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. روز طولانی ای داشتم و در ابتدا کمی هم عصبی بودم ولی حالا که پیش شما هستم حس فوق العاده ای دارم. از فردا برای بهتر و بهتر شدن تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد."

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

hkjنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه