اخبار داغ

رئیس اتحادیه رنگ فروشان:

رکود ساخت و ساز بازار رنگ را بی‌رونق کرده است/ مشتری نداریم

رکود ساخت و ساز بازار رنگ را بی‌رونق کرده است/ مشتری نداریم
رئیس اتحادیه رنگ فروشان با اشاره به اینکه رکود در بازار ساخت و ساز، رکود بازار رنگ را رقم زده است، گفت: چون ساخت و ساز نمی شود، حوزه تقاضا رونقی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب انوری در گفت و گو با خبرنگار «رازق» با اشاره به مشکلات رنگ فروشان در سطح کشور، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور سنگینی بار رکود را بر دوش دارد و رکود اقتصادی، گریبان تمامی اصناف را گرفته است و در این راستا هیچ صنفی استثناء نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق, .,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اگرچه حجم بالای واردات و ورود کالاهای قاچاق گریبان تمامی اصناف را که شاهرگ حیات آنها با واردات زیاد دچار مشکل می شود گرفته است اما این معضل در حوزه رنگ وجود ندارد.

,

رئیس اتحادیه رنگ فروشان ادامه داد: نظم و انضباطی در جریان واردات کالا به داخل کشور وجود ندارد و تولید ملی در این راستا دچار آسیب می شود.

, .,

انوری با بیان اینکه حوزه رنگ از جمله  اصنافی است که واردات تاثیری بر اقتصاد و تغییر در سیستم عرضه و تقاضا ندارد، اضافه کرد: از سوی دیگر با وجود قطع واردات رنگ ، جریان های غیر قانونی هم در واردات رنگ شکل نگرفته است.

, .,

رئیس اتحادیه رنگ فروشان با تاکید براینکه رکود اقتصادی از جمله مشکلات محوری در حوزه اتحادیه رنگ است، این معضل را خلاء اشتراکی در بین اصناف مختلف برشمرد و ابراز کرد: مشکل اصلی رکود در بازار رنگ داخلی است و ریشه در ساختار فعالیت های عمرانی دارد.

,

انوری با اشاره به اینکه رکود در بازار ساخت و ساز، رکود در بازار رنگ را رقم زده است، تصریح کرد: چون ساخت و ساز نمی شود، حوزه تقاضا رونقی ندارد و این معضلی بر بازار رنگ است.

,

وی اضافه کرد:کارخانجات در حوزه تولید فعالیت خوبی دارند، ولی خروجی خوب اقتصادی ندارند.

,

جنس هست ولی مشتری نیست

, جنس هست ولی مشتری نیست,

رئیس اتحادیه رنگ فروشان با بیان این که جنس در بازار به واسطه تولید خوب در حوزه رنگ وجود دارد اما مشتری نیست، اضافه کرد: به طور عامیانه واصطلاح بازار باید بگویم که جنس هست ولی مشتری نیست و این اقتصاد حوزه رنگ را مانند سایر اصناف با رکود مواجه کرده است.

, .,

انوری با تاکید بر اینکه رونق در بازار ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی اثر مستقیم بر رونق بازار رنگ دارد ، ابراز کرد: متاسفانه این جریان در شرایط فعلی وجود ندارد و عملا ساخت و ساز افت داشته است.

, .,

رئیس اتحادیه رنگ فروشان در خاتمه اظهار کرد: در حوزه بازار رنگ اتومبیل هم شاهد رکود اقتصادی هستیم و در این راستا هم بازار خوبی نداریم و متاسفانه این مشکل  در شاخه های مختلف صنف رنگ دیده می شود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه