اخبار داغ

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد:

فروشگاه های عرضه لباس دست دوم خارجی در بروجرد برچیده شدند

فروشگاه های عرضه لباس دست دوم خارجی در بروجرد برچیده شدند
معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: فروشگاه های عرضه لباس دست دوم خارجی در بروجرد برچیده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد  "احمد گودرزیان" افزود: عرضه لباسهای دست دوم خارجی در فروشگاه ها و کنار خیابان ممنوع است که از مدتها قبل برای جمع آوری این لباسها هشدارهای لازم ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,   , "احمد گودرزیان" , افزود: عرضه لباسهای دست دوم خارجی در فروشگاه ها و کنار خیابان ممنوع است که از مدتها قبل برای جمع آوری این لباسها هشدارهای لازم ارائه شد.,

 وی اضافه کرد: عرضه این لباسها سبب بروز بیماریها پوستی برای افراد می شود و این لباسها غیر بهداشتی هستند.

,

 گودرزیان اظهارداشت: اجرای طرح جمع آوری لباسها در بروجرد ازسال قبل آغازشده که برخی از فروشگاه ها اصرار زیادی برای فروش داشتند و قرار شد که در صورتی که فروشگاه ها مبادرت به فروش این اجناس نمایند پلمپ شوند.

,

 به گفته وی در همین راستا مهلت چند هفته ای به این مراکز داده شد که فروشگاه خود را از فروش این اجناس به نو فروشی تبدیل کنند.

,

 وی بیان کرد: مدتی پیش این مراکز تعدادشان به سه فروشگاه کاهش یافت اما در حال حاضر این لباسها جمع آوری شده اند و مراکز به نو فروشی تغیر یافته اند. 

,

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد افزود: در صورتی که فروشندگان به صورت پنهانی اقدام به فروش لباسهای دست دوم نمایند به طور قاطع با آنها برخورد خواهد شد. 

,

گودرزیان اظهار داشت: برخی از افراد سود جو اقدام به فروش این اجناس می کنند که در صورت مشاهده مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه