اخبار داغ

مراسم گلباران تمثال امام خمینی(ره)درسالروز ورود امام به ایران در قاین+تصاویر

مراسم گلباران تمثال امام خمینی(ره)درسالروز ورود امام به ایران در قاین+تصاویر
همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران مراسم گلباران تمثال امام خمینی (ره) در میدان امام خمینی(ره)قاین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، در این مراسم که صبح امروزودرمیدان امام خمینی(ره)قاین وبا حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزارشد،شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل تمثال بنیانگذار انقلاب را گلباران کرده و یاد و خاطر امام راحل را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل وشهدای انقلاب اسلامی گفت:سنگ بنای انقلاب اسلامی را شخصیت بزرگواری همچون امام خمینی(ره)پایه گذاری کردند ومردم هم با حضوردرعرصه ها وصحنه های مختلف در طول سالهاپس از پیروزی انقلاب،این انقلاب را حفظ کردند واین حضور فعال همچنان ادامه دارد.

,

وی بابیان اینکه دشمنان تلاش های زیادی دارند تا بتوانند این انقلاب را از دست ما خارج کنند گفت: خوشبختانه هدایتها ورهنمودهای رهبری واطاعت پذیری مردم از رهبر هیچ گاه اجازه نخواهد داد که این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

,

, ,

آیت الله اصفهانی همچنین با بیان اینکه امسال ما انتخابات را درپیش داریم از همه ملت خواست تا با حضورشان در انتخابات به دشمنان ثابت کنند که این انقلاب همچنان حفظ خواهدشد.

,

وی با توصیه به کاندیداها وهوادارانشان خواست تا از تخریب وتهمت وافترا به یکدیگر بپرهیزند .

,

امام جمعه قاین اظهارداشت:در انتخابات سخنان رهبر انقلاب در خصوص کاندیداهای اصلح وحضور حداکثری مد نظر قرار گیرد وآنچه که ایشان در سخنرانی هایشان بیان داشته اند آویزه گوش ما باشد واز بین نیروهایی که مورد تایید شورای نگهبان هستند وهمه برای ما محترم می باشند مردم نیز با آگاهی بهترین را گلچین کنند.

,

همچنین درابتدای مراسم مسئولین شهرستان تمثال شهدای انقلاب این شهررا که درسال57در چهارراه شهداء قاین به شهادت رسیده بودند گلباران کردند.

,

, ,

حجت الاسلام علی پور مسئول شورای هماهنگی  سازمان تبلیغات اسلامی قاین نیز دراین مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های امام خمینی (ره)وبا سه رکن اساسی به پیروزی رسید.

,

وی افزود: اولین رکن اساسی ایمان به خدا واخلاص در عمل است که می تواند یک عالم دینی را بادست خالی بر قدرتهای جهانی پیروز گرداند.

,

, ,

دومین رکن اساسی ایمان به مردم بود وامام هم مردم را می شناخت وایمان به مردم داشت وسومین موضوع ایمان به هدف بود که توانست جمهوری اسلامی را به پیروزی برساند.

,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه