اخبار داغ

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین؛

حمله به شورای نگهبان با هدف کسب رای انجام می شود

حمله به شورای نگهبان با هدف کسب رای انجام می شود
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: افرادی که در خصوص نهادهای قانونی کشور اظهار نظر می کنند فراموش نکنند خودشان توسط همین نهادها تایید صلاحیت شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عبدالله داورزنی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مرآت با یادآوری اینکه افرادی که نهادهای قانونی کشور را زیر سوال می برند نباید فراموش کنند که صلاحیت خودشان نیز توسط همین نهادها تایید شده است، گفت: از افرادی که خودشان در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی امام راحل (ره) را همراهی می کردند انتظار می رود بیش از سایرین به ارکان نظام و قانون اساسی احترام بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مرآت,

داورزنی با اشاره به سیاسی بودن حملات هفته های اخیر به شورای نگهبان افزود: افرادی که در سخنان خود نهادهای قانونی کشور بویژه شورای نگهبان را زیر سوال می برند درصدد آن هستند تا با انتصاب خود به بیت امام (ره) و بهره برداری از چهره های نزدیک به امام راحل، از علاقه مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی به نفع خود استفاده کرده و خلاء مقبولیت خود را در جامعه پر کنند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنان برخی مقامات دولت درخصوص انتخابات، شائبه مهندسی انتخابات را ایجاد نمی کند، گفت: طبق قانون اساسی، دولت نباید به هیچ شکلی در رقابتهای انتخاباتی ورود پیدا کند در حالیکه برخی شخصیتها نظیر رئیس جمهور، معاون اول و یا وزیر ارتباطات از علاقه خود برای ورود معتدلین به مجلس سخن می گویند و این نشان می دهد دولت علاقه مند است از ظرفیت خود برای ایجاد مجلس استفاده کنند.

,

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: به نظر می رسد آقای روحانی می خواهد از ظرفیت اصلاح طلبان هم برای تشکیل مجلس جدید استفاده کنند اما به نظر می رسد به هیچ وجه نمی خواهد زیر بلیط آنها قرار داشته باشد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه