اخبار داغ

نائب رییس جامعه مدرسین در گفتگو با انقلاب نیوز:

دولتمردان از اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات معیشتی مردم غافل نشوند

دولتمردان از اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات معیشتی مردم غافل نشوند
نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سایه باور و اهتمام مسئولان و دولتمردان به اقتصاد مقاومتی، امکان پذیر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله مرتضی مقتدایی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: گرچه رفع تحریم ها می تواند تا حدودی از مشکلات کشور بکاهد اما باید توجه داشت که به هر حال همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید ملت و دولت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد تا شاهد رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی با بیان این که به لطف الهی در جریان مذاکرات هسته ای ، منطق قوی و استوار ملت ایران بر طرف های غربی پیروز شد، گفت: این موفقیت در سایه وحدت و همدلی ملی محقق شد و باید همین رویکرد را در عرصه اقتصاد مقاومتی با قدرت ادامه دهیم تا انشاالله شاهد نتایج مورد نظر باشیم.
,
,

دبیر شورای عالی حوزه علمیه های کشور همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید متوجه باشند که اساساً منشا همه مشکلات کشور بحث تحریم نبوده است، بنابر این راه برای موفقیت در عرصه اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم، توجه به اصول اقتصاد مقاومتی است.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه