اخبار داغ

با حضور کاندیداهای مجلس دهم

مسابقات پرورش اندام "جام فجر" در زنجان به پایان رسید/ وقتی حضور مسئولان فضا را انقلابی می کند

مسابقات پرورش اندام "جام فجر" در زنجان به پایان رسید/ وقتی حضور مسئولان فضا را انقلابی می کند
با حضور کاندیداهای مجلس دهم مسابقات بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای استان پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, حضور در مجلس دهم گویی کاندیداها را ورزشکار و هم، همدم جوانان می کند، ای کاش همه ی مسئولین در تمام دوران نمایندگی به فکر ورزش و جوانان استان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

فضای حاکم در سالن سبکی بود که انگار مراسم عروسی است نه مسابقه پرورش اندام، ولی به هرحال با حضور مسئولین استان، موزیک شاد جایش را به مسیقی انقلابی داد.

,

گفتنی است، مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان، در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در 3 بخش بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک ، شامگاه امروز و پس از ساعت ها رقابت در مجموعه 6 هزار نفری انقلاب خاتمه یافت.

,

در پایان این مسابقات و در بخش فیزیک در اوزان 172 سانتی متر جواد ولی بیگلو به نشان طلا دست یافت، علیرضا موسوی و رسول تاران به ترتیب مدال های نقره و برنز این رقابت ها را کسب کردند.

,

در رده ی 175 سانتی متر، وحید تیموری، امید فتحی و مهدی مقدم عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رده ی 178 سانتی مترعلی سلیمی، محسن حسینی و اصغر حاجی نقیلو بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستادند و قهرمانه، قهرمانان این اوزان مهدی رستمی شد.

,

در رده ی 168 سانتی متر رشته بادی کلاسیک، در دسته اول بهنام احسانی عنوان نخست را از آن خود کرد، احمد تیموری حائز مقام دوم شد و علیرضا حبیبی در مکان سوم ایستاد و در دسته دوم به ترتیب محمد رحمانی، حامد افتخاری و فوآد رستمخانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در دسته سوم حسین نظری به مدال طلا، اسماعیل محمدی به مدال نقره و محمد بالنده به مدال برنز دست یافت.

,

 در رده ی +181 در دسته اول رسول وزیری نشان طلا را بر گردن آویخت، علی طاهری، نشان نقره را کسب کرد.

,

احد محمدی، رضا خانمحمدی و امیر حسین قاسمی، در دسته دوم عناوین قهرمانی +181 رقابت های قهرمانی باشگاه های استان را به خود اختصاص دادند و در رسول وزیری قهرمانه، قهرمان این رده شد.

,

در رده ی سنی پیشکسوتان حسن آهنگری، علی نوری و علی گنج خانلو مشترکن طلا این دوره مسابقات و محمد حسنی مدال نقره را کسب کرد.

,

 در وزن 75- کیلو گرم جوانان، علیرضا میرزایی، احمد کرمانی و هادی طهماسبی مدال های طلا، نقره و برنز قهرمانی مسابقات را کسب کردند، در وزن +78 کیلوگرم پیمان مسلا، محسن حسینی و سجاد ضیائی پور در مکان اول تا سوم ایستادند.

,

در وزن 60کیلوگرم رشته بادی بیلدینگ سجاد کیمیایی به نشان طلا دست یافت، علی صالحی نشان نقره را کسب کرد و سجاد کیمیایی با قرار گرفتن بر سکوی سوم، نشان برنز را بر گردن آویخت.

,

در وزن 65 کیلوگرم، احمد کرمانی به نشان طلا دست یافت، محمد رحمانی و ابراهیم ضیایی به ترتیب مدال های نقره و برنز این رقابت ها را کسب کردند.

,

در وزن 70کیلو گرم، بهنام اصلانی، احمد تیموری، مهدی رحمانی و عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن 75 کیلو گرم رضا خانمحمدی، اسماعیل محمدی و رسول مژگان بر سکوی قهرمانی اول تا سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

,

در وزن 80 کیلو گرم، احد محمدی عنوان نخست را از آن خود کرد، محمد علی نجفی حائز مقام دوم شد و محمد بالنده در مکان سوم ایستاد و در 85 کیلو گرم به ترتیب رسول زرگری، علی دمیر چی و محمد محبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در وزن 90 کیلو گرم علی طالبی به مدال طلا، علی عبادتی به مدال نقره و وحید مددی به مدال برنز دست یافت.

,

دروزن 95 کیلوگرم رسول وزیری نشان طلا را بر گردن آویخت، میثم صفری و علیرضا جواهری، به ترتیب نشان نقره و برنز را کسب کردند.

,

و سرانجام در وزن 100 کیلو گرم فرشید بالنده، سینا قاسمی و علی گلشنی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

,

مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان زنجان در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت 8 ساعت در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار و با برگزاری مراسم اختتامیه شامگاه امروز به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه