اخبار داغ

نقدی بر رفتارهای شائبه برانگیز رئیس جمهوری در آستانه انتخابات؛

بعد از حمایت صریح از اعتدالگرایان، نوبت به حضور در جلسات انتخاباتی رسید/ اقدامات غیرقانونی روحانی با ارائه پالس های انتخاباتی!

بعد از حمایت صریح از اعتدالگرایان، نوبت به حضور در جلسات انتخاباتی رسید/ اقدامات غیرقانونی روحانی با ارائه پالس های انتخاباتی!
حضور روحانی به همراه مشاورین خود در همایشی که انتخاباتی بوده و در آستانه انتخابات به معرفی برخی از بانوان کاندیدای این حزب برای انتخابات مجلس می‌پردازد، مصداقی بر تبلیغات زود هنگام و به کار گیری امکانات دولتی برای انتخابات است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته در حالی که کمتر از یک ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است، همایش ملی «زنان، اعتدال و توسعه» با حضور جمعی از اعضای این حزب و پذیرایی از روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم، مولاوردی، نهاوندیان، فریدون و یونسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این همایش از سوی حزب اعتدال و توسعه که در آستانه انتخابات فعالیت‌های انتخاباتی زیادی دارد برگزار شد؛ حزب اعتدال و توسعه در سال 78 با عنوان میانه روی از سوی حسن روحانی در کشور تأسیس شد که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت های خود را شروع کرد.

,

, ,

این حزب با تهیه لیستی طی ماه های گذشته به دنبال در دست گرفتن برخی از کرسی های مجلس دهم بوده و در همین راستا برخی از فعالیت‌های خود را نیز آغاز کرده است.

,

از مهمترین اعضای این حزب می توان به محمد باقر نوبخت، محمدرضا نعمت زاده، اکبر ترکان، فاطمه هاشمی، محمود واعظی، حسین موسویان، سید احمد زرهانی، مرتضی محمدخان، مجید قاسمی، صلاح الدین دلشاد محمد حسین تولایی و زهرا پیشگاهی فرد اشاره کرد.

,

حضور روحانی به همراه مشاورین خود در یک همایشی که انتخاباتی بوده و در آستانه انتخابات به معرفی برخی از زنان کاندیدای این حزب برای انتخابات مجلس می‌پردازد، مصداقی بر تبلیغات زود هنگام و به کار گیری امکانات دولتی برای انتخابات است.

,

اگرچه عضویت و حضور در تشکلهای سیاسی به خودی خود امر ناپسندی تلقی نمی شود و معمول است که دولتها مدیران خود را از میان افرادی که بعضاً گرایشهای حزبی و سیاسی دارند انتخاب می کنند اما فعالیت موثر و اقداماتی که شائبه تبلیغاتی بودن را به دنبال دارد قطعاً به لحاظ قانونی صحیح نیست.

,

, ,

روز گذشته نیز محمود واعظی یکی از اعضای این حزب و همچنین وزیر ارتباطات دولت یازدهم به اصفهان سفر کرده است تا دفتر این حزب در اصفهان را افتتاح کند، از طرف دیگر خبرهای زیادی از استان ها به گوش می رسد که برخی از مسئولان دولتی در نشست های انتخاباتی استان ها شرکت می کنند.

,

پیش از این موضوع رحمانی فضلی در این راستا با بیان اینکه منشأ ورود پول‌ها در حوزه سیاست و قدرت باید شناسایی شود، تصریح کرد: در انتخابات باید منشأ پول‌های تبلیغاتی کاملا مشخص باشد.

,

وی با بیان اینکه دولت مطلقا وارد انتخابات نخواهد شد، اظهارداشت: هیچ مقام دولتی حق ورود به انتخابات را ندارد و در این موضوع با هر تخلفی برخورد می‌کنیم،اگر برخی از افراد دولتی حزب، تشکل و یا روزنامه‌ای داشته باشند مثل همه مردم منعی برای فعالیت ندارند اما نباید از امکانات دولتی استفاده شود.

,

, ,

حضور افراد دولتی در آستانه انتخابات در اقدامات انتخاباتی به ویژه حضور روحانی در همایش زنان اعتدال و توسعه در حالی که رسانه های غربی و اپوزیسیون این روزها با حمایت های بی شائبه خود از ورود زنان به مجلس قصد دامن زدن به مسائل فمنیستی در جامعه را دارند، امری شایسته تلقی نمی شود.

,

ورود عناصر دولتی و امکانات آن در ساعات اداری در همایش‌هایی از این دست قطعاً اذهان و افکار عمومی را نسبت به عملکرد دولت و حزب متبوعش متأثر کرده و تأثیری منفی بر آنها به وجود خواهد آورد.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه