اخبار داغ

حمله دوباره استاندار ایلام به شورای نگهبان؛

مروارید: شورای نگهبان تک خال ما را رد کرد

مروارید: شورای نگهبان تک خال ما را رد کرد
استاندار ایلام در افتتاح پروژه های بنیاد برکت در شهرستان ایوان با انتقاد از عملکرد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان کاری کرد که تعدادی از بهترین فرزندان که مخصوصا تک خال آنها که متعلق به این شهرستان است رد صلاحیت شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمدرضا مروارید" استاندار ایلام در افتتاح پروژه های بنیاد برکت در شهرستان ایوان با انتقاد از عملکرد شورای نگهبان گفت: نمیدانم بگویم شورای نگهبان ظلم کرد یا خوب بررسی نکرد یا به هر نحو به اینجا کشیده شد که تعدادی از بهترین فرزندان که مخصوصا تک خال آنها که متعلق به این شهرستان است رد صلاحیت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: اما بازهم دوستانی که ماندن و صلاحیتشان تایید شده است افراد خوب در بین آنها زیاد است چه در شهرستان ایوان و چه در تمام استان ، بحث ما این است از بین افراد صالح و خوب ، خوبترین و اصلح را انتخاب کنیم و الی همه خوب هستند.

,

وی افزود: اما نمیذارند به این نحوه اتفاق بیافتد ، گرچه مردم این گله را دارند و آن را در سینه نگه می دارند قطعا در انتخابات شرکت می کنند و فرقی ندارد همه ما برای سرافرازی نظام و توسعه استان تلاش می کنیم ، ما باید این به اصطلاح تهدید را به فرصت تبدیل کنیم که نیروهای جوانتری را که شاید هم ناشناخته باشند به صحنه بیایند و این چیزی از بزرگی این عزیزان که نتوانستند در این رقابت شرکت کنند کسر نمی کند.

,

این صحبت ها در حالی انجام گرفته که استاندار ایلام قبلا نیز در اعلام اسامی دور اول تایید صلاحیت های شورای نگهبان به این نهاد نظارتی حمله و انتقاداتی را وارد کرده بود.

,

لازم به توضیح است منظور استاندار ایلام از تک خال رد صلاحیت شده آقای داریوش قنبری بوده که صلاحیت این شخص برای بار دوم توسط شورای نگهبان رد شده است.

,

امام جمعه ایوان به صحبت های اخیر استاندار واکنش نشان داد

, امام جمعه ایوان به صحبت های اخیر استاندار واکنش نشان داد, امام جمعه ایوان به صحبت های اخیر استاندار واکنش نشان داد,

امام جمعه شهرستان ایوان در واکنش به صحبت های استاندار ایلام در حمایت از کاندید رد صلاحیت شده شهرستان ایوان گفت: مدرسه برکت از محل اعتبارات رهبر عظیم شان ساخته شده  نباید در این مکان به شورای نگهبان حمله شود.

,

وی با اشاره به اینکه این ادبیات در شأن استاندار نیست اظهار کرد: اقای استاندار شورای نکهبان ظالم نیست و چشم بنیای نطام است ظالم کسانی هستند که با این حرفها  روی خون  شهیدان  پا می گذارند.

,

امام جمعه شهرستان ایوان افزود: شما بجای تشویق مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای  مردم را نگران می کنید و این بین مردم ایجاد شائبه می کند.

,

حجت الاسلام لروند تصریح کرد:در حال حاضر ما نیاز به وحدت داریم و ایجاد تفرقه نکنیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم چرا که رهبری فرمودند: دشمن در مقابل است و برخی گول لبخندها را میخورند.

,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه