اخبار داغ

پس از اعتراضات گسترده دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد اعلام شد؛

دانشگاه به همه دانشجویان وام شهریه می‌دهد

دانشگاه به همه دانشجویان وام شهریه می‌دهد
روابط عمومی دانشگاه پیام نور مشهد پس از تجمعات متعدد و اعتراضات گسترده دانشجویان این دانشگاه نسبت به تصویب طرح ریاضتی پرداخت شهریه ها، بالاخره اعلام کرد که با توجه به توافق صورت گرفته با بانک تجارت، دانشجویان می توانند شهریه متغیر خود را به صورت تسهیلات از بانک تجارت دریافت نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، روابط عمومی دانشگاه پیام نور مشهد پس از تجمعات متعدد و اعتراضات گسترده دانشجویان این دانشگاه نسبت به تصویب طرح ریاضتی پرداخت شهریه ها، بالاخره اعلام کرد که با توجه به توافق صورت گرفته با بانک تجارت، دانشجویان می توانند شهریه متغیر خود را به صورت تسهیلات از بانک تجارت دریافت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

روابط عمومی دانشگاه پیام نور هم چنین اعلام کرد که دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات می توانند پس از واریز شهریه ثابت و انتخاب واحد تا قبل از موعد حذف و اضافه، نسبت به ثبت نام برای دریافت این تسهیلات از طریق سیستم گلستان اقدام نمایند.

,

گفتنی است این تسهیلات قرض الحسنه و با کارمزد چهار درصد بوده و بدون نیاز به ضامن و مراجعه حضوری به بانک قابل دریافت است. هم چنین، بنا بر اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، شرایط اخذ وام دانشجویی نیز به شرح زیر است:

,

1 _ زمان تقاضای وام با مراجعه دانشجویان به سایت گلستان و انتخاب گزینه درخواست وام از تاریخ 17/11/94 لغایت 22/11/94 می باشد و غیر قابل تمدید است.

,

2 _ دریافت این وام نیاز به ضامن ندارد و مهلت باز پرداخت آن توسط دانشجویان تا پایان ترم می باشد.

,

3 _ مبلغ وام حداکثر 7 میلیون ریال برای دانشجویان مقطع کارشناسی و 20 میلیون ریال برای مقطع کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا 4 قسط قابل پرداخت می باشد. شایان ذکر است دانشجو می تواند حداکثر تا سقف شهریه متغیر خود نسبت به تعیین مبلغ وام از طریق سایت گلستان اقدام نموده و تعداد اقساط از یک تا 4 قسط را دانشجو می تواند انتخاب نماید.

,

4 _ این وام فقط به دانشجویان فاقد بدهی که شهریه ثابت خود را در ترم جاری پرداخت نموده اند تعلق می گیرد.

,

5 _ کارمزد وام مذکور سالانه فقط 4 درصد بوده که طبیعتا" متناسب با تعداد ماه های تقسیط کاهش می یابد به عنوان مثال اگر مبلغ وام در 3 قسط تقسیط شود فقط 1 درصد کارمزد به آن تعلق خواهد گرفت . به عبارت دیگر اگر دانشجو سقف 8 میلیون ریال را تقاضا نموده و در 3 قسط بازپرداخت نماید میزان کارمزدی که در طی آن ترم پرداخت می نماید تنها 8000 تومان خواهد بود.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه