اخبار داغ

پوستر/اشرف پهلوی

پوستر/اشرف پهلوی
شرف پهلوی (که چندی پیش پس از نود و اندی،‌ خوش‌خوشک به دیار باقی شتافت) خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی بود. ایشان از ویژگی‌های بارز بسیاری بهره‌مند بود که تنها یکی از آنها نوع‌دوستی بود. تاریخ‌نگاران بعدی نوشته‌اند فهرست آن دسته از ابنای بشر که مورد محبت و رابطه بووووووووووووق!! اشرف پهلوی قرار گرفتند به‌حدی بلندبالاست که حد ندارد!
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سایت هنر مقاومت پوستر"اشرف پهلوی" ازمجموعه پوسترهای بزک شاه را از نظر می گذرانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 اشرف پهلوی (که چندی پیش پس از نود و اندی،‌ خوش‌خوشک به دیار باقی شتافت) خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی بود. ایشان از ویژگی‌های بارز بسیاری بهره‌مند بود که تنها یکی از آنها نوع‌دوستی بود. وی به همه ابنای بشر علاقه وافر داشت و در راه رسیدن به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد. اگرچه تاریخ‌نگاران بعدی نوشته‌اند برادر او نیز به اکثر بنات بشر علاقمند بود و میلیاردها دلار از پول مردم ایران را صرف رابطه بوووووووق با بازیگران هالیوودی و دیگر بنات فرنگی و غیر فرنگی کرده بود، اما علاقمندی محمدرضا هیچ‌گاه به حد علاقمندی همشیره به ابنای بشر نرسید. تاریخ‌نگاران بعدی نوشته‌اند فهرست آن دسته از ابنای بشر که مورد محبت و رابطه بووووووووووووق!! اشرف پهلوی قرار گرفتند به‌حدی بلندبالاست که حد ندارد. ایشان همچنین نوشته‌اند آن‌دسته از ابنای بشر که مشمول این محبت بخصوص واقع می‌شدند، در صورتی که محبت متقابل خود را نشان می‌دادند که هیچ. اما در صورتی‌که از محبت متقابل استنکاف می‌کردند چنان مورد قهر خدا قرار می‌گرفتند که عمدتاً بر اثر اصابت بلایای طبیعی و مصنوعی از هستی خود ساقط می‌گشتند. خدای‌شان بیامزراد.

,

شاعر معاصر در این باره سروده است:
[...]
[برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن عفت عمومی، از درج شعر خودداری می‌گردد]

,
,
,

 

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه