اخبار داغ

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه‌های خارجی/

راهپیمایی ایران در زمستان بسیار سرد برگزار شد/مردم ایران در حمایت از انقلاب اسلامی شعار سردادند

راهپیمایی ایران در زمستان بسیار سرد برگزار شد/مردم ایران در حمایت از انقلاب اسلامی شعار سردادند
حضور مردم سراسر ایران در راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بازتابی در رسانه‌های خارجی داشت به طوریکه آسوشیتدپرس گزارش کرد که بسیاری از این راهپیمایی‌ها در شرایط آب و هوایی زمستان بسیار سرد در ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسانه‌های خارجی نیز با شروع راهپیمایی 22 بهمن، اخبار مربوط به برگزاری این مراسم باشکوه را منعکس کردند.

,

خبرگزاری آسوشیتدپرس در انعکاس سالروز بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران نوشت که مردم ایران برای بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی سال 1979، جشن‌های خود در سراسر کشور را آغاز کردند.

, آسوشیتدپرس, آسوشیتدپرس,

این خبرگزاری آمریکایی نوشت که تلویزیون ایران تصاویری از راهپیمایی در تهران و دیگر شهرهای سراسر کشور را نمایش داد که بسیاری از این راهپیمایی‌ها در شرایط آب و هوایی زمستان بسیار سرد برگزار شده است.

,

طبق این گزارش، مردم ایران در راهپیمایی خود شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سردادند و خیابان‌های بسیاری از شهرهای ایران با پرچم‌ها و پوسترهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی تزئین شده است.

,

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نیز در بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارش کرد، هیأتی از حماس روز گذشته (چهارشنبه) برای حضور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وارد تهران شده‌ است.

, جروزالم‌پست, جروزالم‌پست,

در این گزارش آمده، هیئت حماس به سرپرستی «ابو عمر ناصر» یکی از اعضا این جنبش قرار است امروز (پنج‌شنبه) در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یابند.

,

بر اساس این گزارش، اعضا هیئت مذکور قرار است بعد از این مراسم با تعدادی از مقامات ارشد ایرانی دیدار کنند.

,

«سرژ سرکیسیان» رئیس‌جمهور ارمنستان پیام به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، برای «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران و «سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تبریک فرستاد.

,

,

, ,

پایگاه اطلاع‌رسانی «آذرنیوز» گزارش کرد که سفارت ایران در «باکو» پایتخت آذربایجان، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفت.

, آذرنیوز, آذرنیوز,

«محسن پاک آئین» سفیر ایران در آذربایجان در این مراسم بر تحولات انقلاب اسلامی ایران در ۳۷ سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد که در این مدت پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف حاصل آمده است.

,

,

, ,

 

,

وی تصریح کرد که همکاری سازنده بین ایران و آذربایجان، دارای اهمیت راهبردی است و گفت: «گسترش روابط موجود بین دو کشور یکی از اهداف مهم است».

,

«ناطق علی اف» وزیر انرژی آذربایجان نیز از جانب دولت آذربایجان به مردم ایران تبریک گفت و ادامه داد که روابط دوستان بین دو کشور ریشه در تاریخ کهن دارد.

,

وزیر انرژی آذربایجان بر اهمیت دیدارهای دوجانبه برای توسعه همکاری اقتصادی، فرهنگی و انسانی تأکید کرد.

,

مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات، نمایندگان پارلمان، سفرای کشورهای خارجی در آذربایجان و چهره‌های عمومی در باکو برگزار شد.

,

خبرگزاری «ترند» آذربایجان نیز در بازتاب راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن در ایران گزارش کرد که مردم ایران، راهپیمایی گسترده در سراسر کشور را آغاز کردند و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ کشور خود را بزرگ داشتند.

, ترند, ترند,

طبق این گزارش، مردم تهران و بسیاری از شهرهای دیگر روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ آمدند و شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی ایران که به استبداد رژیم پهلوی پایان داد، سردادند.

,

در این گزارش آمده است که مردم ایران با به دست‌ داشتن تصاویری از آیت‌الله «روح الله خمینی» بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت‌الله «علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، در واقع از دولت حمایت کردند و وفاداری خود به انقلاب اسلامی ایران را تأیید کردند.

,

ترند همچنین گزارش کرد که مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سر دادند.

,

در این گزارش به حضور چهره‌های سرشناس در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره شد و گزارش داده شد که مقامات عالیرتبه ایران همچنین در این راهپیمایی‌ها حضور یافتند.

,

ترند گزارش کرد که حدود ۵ هزار و ۲۰۰ خبرنگار از جمله ۲۸۰ خبرنگار و گزارشگر خارجی، این مراسم را پوشش می‌دهند. «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران و «لوئیس فراخان» رهبر جنبش اسلامی امت اسلام که در آمریکا مستقر است قرار است سخنرانی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه