اخبار داغ

در باب ذوق زدگی اصلاح طلبان از عکس مشترک یک بازیگر با سرلیست اصلاحات؛

سلفی های امیر جعفری از زنجانی تا عارف/ عکس یادگاری نشانه حمایت نیست+تصاویر

سلفی های امیر جعفری از زنجانی تا عارف/ عکس یادگاری نشانه حمایت نیست+تصاویر
رسانه‌های اصلاح‌طلب اخیرا دچار ذوق‌زدگی از نوع عکس سلفی شده‌اند، بدین صورت که هرکسی با کاندیداهای آنان عکس سلفی می‌گیرد آن را به پای حمایت آن بازیگر، فوتبالیست، خواننده یا... از کاندیداهای اصلاح‌طلب می‌گذارند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب اخیرا دچار ذوق‌زدگی از نوع عکس سلفی شده‌اند، بدین صورت که هرکسی با کاندیداهای آنان عکس سلفی می‌گیرد آن را به پای حمایت آن بازیگر، فوتبالیست، خواننده یا... از کاندیداهای اصلاح‌طلب می‌گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا رسانه‌های حامی جریان اصلاحات و کانال‌های تلگرامی وابسته به این جریان، اخیرا تصویری را از عکس سلفی امیر جعفری و محمد رضا عارف منتشر کرده و آن را نشانه حمایت این بازیگر سینما و تلویزیون از عارف دانسته‌اند.

,

اما بد نیست رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به جریان اصلاحات و کانال‌های مربوط به این رسانه‌ها که سعی می‌کنند با انتشار این تصاویر، محبوبیت کاندیداهای خود را در بین مردم افزایش دهند، بدانند امیر جعفری با بسیاری از افراد دیگر نیز عکس یادگاری انداخته است و ‌اگر داشتن عکس یادگاری نشانه حمایت است، پس عکس یادگاری این بازیگر سینما و تلویزیون بابک زنجانی باید نشانه حمایت وی از زنجانی باشد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه