اخبار داغ

به مناسبت ایام دهه فاطمیه و فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س):

نمایشگاه کتاب با محوریت "حضرت فاطمه زهرا (س)" در کتابخانه های عمومی شیروان برپا شد

نمایشگاه کتاب با محوریت "حضرت فاطمه زهرا (س)" در کتابخانه های عمومی شیروان برپا شد
به مناسبت ایام دهه فاطمیه و فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت حضرت فاطمه زهرا(س)، در کتابخانه های عمومی شهرستان شیروان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، به مناسبت ایام دهه فاطمیه و  فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت حضرت فاطمه زهرا(س)، در کتابخانه های عمومی شهرستان شیروان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان,

«نمایشگاه کتاب» در کتابخانه عمومی امام علی (ع) شیروان

,

مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت و پرورش بزرگترین سردار  نمونه اسلام است و رفتار این بانوی بزرگوار در محیط خانه، به عنوان یک همسر نمونه و یک مادر دلسوز بوده است.
ایمانی افزود:  فضیلت و جایگاه حضرت زهرا (س) بسیار بالاست ،آنگونه که حضرت محمد مصطفی (س) در مناقب آن بانوی بزرگوار، او را هم تراز خود دانسته و همچنین سوره کوثر در شان حضرت فاطمه زهرا (س) نازل گردیده و به خیر کثیر در قرآن یاد شده است.
ایمانی مسئول کتابخانه ی امام علی(ع) با تاکید بر الگوپذیری از بانوی جهان اسلام گفت: ما  که ادعای پیروی از فاطمه مرضیه (س) را داریم باید سبک و سیره عملی حضرت زهرا (س) را سر مشق زندگی خود قرار داده  و همچون این بانوی شجاع در دفاع از دین و ولایت به مجادله برخواسته و در برابر ظالمان و کج روی های آنان ایستادگی کنیم.
در پایان  ایمانی با تاکید بر پاسداشت ایام فاطمیه(س) علاوه بر برگزاری نمایشگاه کتاب ، برنامه های فرهنگی دیگری از جمله؛ دل نوشته های از حضرت فاطمه(س) با عنوان آنچه از فاطمه(س) آموختم، بروز رسانی وبلاگ و تابلوی اعلانات را اعلام کرد.

,
,
,
,

, ,

 

,

نمایشگاه کتاب با عنوان «یاس در آتش» در کتابخانه عمومی رسالت زورام

,

مسئول کتابخانه عمومی رسالت زوارم گفت: به مناسبت ایام  فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایشگاه کتاب با عنوان «یاس در آتش» ویژه این ایام در کتابخانه رسالت زوارم بر پا شده است.

,

فاطمه قدرتی افزود: این نمایشگاه،  با وجودآثار متعددی با موضوع سیره حضرت فاطمه(س)،زندگی نامه و ... برپا شده است و هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ دین مبین اسلام و اشاعه سیره حضرت فاطمه الزهرا (س) دانست.

,

گفتنی است: این نمایشگاه تاپایان هفته در کتابخانه رسالت زوارم دایر خواهد بود.

,

, ,

«نمایشگاه کتاب» در کتابخانه 22 بهمن خانلق

,

مسئول کتابخانه 22 بهمن گفت:این نمایشگاه شامل کتابهایی تحت عنوان زندگانی فاطمه زهرا (س)/ معجزات فاطمه زهرا (س)/ خطبه فدک/دین شناسی از دیدگاه فاطمه زهرا(س)/فاطمه زهرا در پرتوی خورشید محمدی و ....می باشد.

,

رقیه رضایی؛ با بیان اینکه: حضرت فاطمه زهرا (س)، به عنوان اسوه و الگوی زندگی تمام زنان مسلمان جهان می باشد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش شناخت و آگاهی اعضاء از شخصیت پر برکت و آئین زندگی و همسرداری و فرزندداری ومردم داری  این بانوی بزرگوار دانست.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته در کتابخانه جهت  بازدید کنندگان دایر است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه